Παρασκευή
13
Δεκέμβριος
TOP

Λαμπρόπουλος για αναπτυξιακό: “Όλα είναι στο ΘΑ” – Σκληρή κριτική στην κυβέρνηση

Την ερχόμενη εβδομάδα, ο Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας, θα επισκεφθεί την Περιφέρεια Πελοποννήσου στην Τρίπολη, μετά από τρία χρόνια στην εξουσία και θα μιλήσει για την ανάπτυξη της Περιφέρειας.

Ο λαός της Μεσσηνίας, γνωρίζει πολύ καλά, ότι στα τρία χρόνια, δεν προγραμματίστηκε, δεν δημοπρατήθηκε και δεν κατασκευάστηκε ούτε ένα μέτρο δρόμου σε όλο τον Νομό.

Η μόνη συμβολή τους, ήταν, με καθυστέρηση δύο χρόνων, η αποπεράτωση μόνον του 7%, από το σύνολο του έργου, που είχε απομείνει, της Παράκαμψης της Καλαμάτας, που και αυτή μελετήθηκε, δημοπρατήθηκε και κυρώθηκε η σύμβασή της, το 2007, από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, όπως και όλος ο δρόμος από την Τρίπολη μέχρι την Καλαμάτα και μάλιστα με αρνητική ψήφο των Συριζαίων στη Βουλή.

Ο κ. Τσίπρας πριν αρχίσει πάλι τις υποσχέσεις θα πρέπει να μας δώσει εξηγήσεις :

  1. Γιατί τρία χρόνια, δεν δημοπράτησε τον δρόμο Τσακώνας-Καλό Νερό, αφού όταν ανέλαβε, ήταν έτοιμες οι βασικές μελέτες και υπολείποντο μόνο αυτές, για τις γέφυρες, τη σήμανση και τα υδραυλικά;
  2. Γιατί δεν δημοπράτησε, ούτε ένα μέτρο στον οδικό άξονα από Καλαμάτα μέχρι Ριζόμυλο και την Μεθώνη, αφού υπήρχε πλήρης μελέτη μέχρι τον Ριζόμυλο και σχεδόν έτοιμη, από τον Ριζόμυλο μέχρι το Σουληνάρι και την Μεθώνη;
  3. Γιατί ακύρωσαν την δημοπρασία, για την κατασκευή του δρόμου Πάτρα-Πύργος, που ήταν προγραμματισμένη να γίνει τον Μάρτιο του 2015 και σήμερα θα είχε τελειώσει το έργο, με συνέπεια για πολλά χρόνια ακόμη, ο δρόμος αυτός να βάφεται με αίμα πολιτών, από τα πολλά ατυχήματα που γίνονται εκεί;
  4. Γιατί ακύρωσαν την δημοπρασία; Μήπως για να μπορεί να συμμετάσχει ο δικός τους εργολάβος, ο παρολίγον καναλάρχης με τα βοσκοτόπια;
  5. Γνωρίζει ο κ. Τσίπρας, ότι ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί οι δημοπρατήσεις, οκτώ στο σύνολο, που τεμάχισαν το Πάτρα-Πύργος;
  6. Γνωρίζει ο κ. Τσίπρας, ότι λήγουν οι προσφορές και οι εγγυητικές, που ήταν από την Τράπεζα Αττικής, και δεν είναι βέβαιο ότι θα εξασφαλιστούν από άλλες Τράπεζες;
  7. Μπορεί ο κ. Τσίπρας να μας πει, πότε θα υπογραφούν οι συμβάσεις, πότε θα πάνε στο Ελεγκτικό Συνέδριο, και αν θα εγκριθούν, με τις μεγάλες εκπτώσεις, που έχουν δοθεί;
  8. Έχει να μας πει κάτι ο κ. Τσίπρας, για το δύσκολο τμήμα, Πύργος-Καλό Νερό, που καταψήφισαν στη Βουλή την κατασκευή του, και πρωτοστατούσαν για να μην γίνει ο δρόμος, όπως τον είχε δημοπρατήσει η Νέα Δημοκρατία;
  9. Θα μας πουν γιατί ακύρωσαν τις δημοπρατήσεις για αναβάθμιση του Αερολιμένα μας, που είχα εξαγγείλει τον Σεπτέμβριο του 2014 και οι οποίες είχαν προγραμματιστεί να γίνουν το πρώτο τρίμηνο του 2015;

Ακόμη, τι έχει γίνει με τον φάκελο, που έχει καταθέσει η Πολεμική Αεροπορία από το 2014 για ένταξη στο ΕΣΠΑ και αφορούσε την ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης και απογείωσης, του Πύργου Ελέγχου και των φωτιστικών.

Γιατί πέρασαν τρία χρόνια αδράνειας;

  1. Γιατί καθυστερεί η δημοπρασία, για τα δίκτυα στο Φράγμα των Φιλιατρών, ενώ έχει ολοκληρωθεί το Φράγμα;
  2. Γιατί καθυστερούν ακόμη οι πληρωμές στο Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης, της πρώτης πρόσκλησης για υποβολή αιτήσεων και της δεύτερης, που έγινε το 2014;

Για δε το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης 2014 έως 2020, η πρώτη πρόσκληση στο Υπομέτρο 4.1 «Στήριξη για Επενδύσεις σε Γεωργικές Εκμεταλλεύσεις», έγινε τον Δεκέμβρη του 2017 και το ποσόν, το οποίο αφορά την Περιφέρεια Πελοποννήσου, ανέρχεται στο ύψος των 31 εκατομμυρίων ευρώ, που δεν επαρκή, αφού το ενδιαφέρον που έχει εκδηλωθεί από τους παραγωγούς για επενδύσεις είναι μεγάλο.

  1. Γιατί δεν έχει φθάσει, ούτε ένα ευρώ, από τους πόρους του ΕΣΠΑ στους τελικούς δικαιούχους, σε τρεις από τις τέσσερις δράσεις του ΕΠΑνΕΚ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία), ενώ τα τέσσερα ταμεία, που έχουν δημιουργηθεί, στο πλαίσιο του ίδιου Προγράμματος παραμένουν αδρανή;

Η συγκυβέρνηση των κ.κ. Τσίπρα και Καμμένου, με την ανικανότητά της, τις πολιτικές και τις ιδεολογικές της αγκυλώσεις, κατάφερε σήμερα, σε όλη την Ελλάδα, να μην εκτελείται κανένα μεγάλο έργο, εκτός του ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης.

Έτσι,  χάνονται και χιλιάδες θέσεις εργασίας στον τεχνικό τομέα.

Δεν έχουν σταλεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή έργα για έγκριση και φυσικά δεν έχει εγκριθεί κανένα μεγάλο έργο.

Όλα είναι στο «θα»

Οι Τράπεζες, εκεί που τις έφθασαν, δεν δανείζουν, δεν χρηματοδοτούν μεγάλα έργα.

Με τα λάθη και τις ανοησίες τους, η Χώρα έχασε την ποσοτική χαλάρωση, που οι Τράπεζες θα έπαιρναν ομόλογα του Δημοσίου, θα τα δίνανε στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, στον κ. Ντράγκι και θα εισέπρατταν 18 δις ευρώ τον χρόνο.

Μεθαύριο στην Τρίπολη, ο κ. Τσίπρας και οι Υπουργοί του θα ξαναπούν και άλλα ψέματα, γνωρίζοντας ότι κανένα έργο δεν θα προφθάσουν,  ούτε να το ετοιμάσουν, ούτε να το ξεκινήσουν, στον μικρό πολιτικό χρόνο, που τους έχει απομείνει.

Ό,τι όμως και να πουν, κανείς δεν τους πιστεύει.

Θα φύγουν και ο Λαός θα τους θυμάται, ως τους μεγαλύτερους ψεύτες της Πολιτικής μας Ιστορίας.

Ιωάννης Δ. Λαμπρόπουλος – πρώην Υφυπουργός