Με τον ετήσιο εισπρακτικό στόχο να παραμένει στα 1,1 δισ. ευρώ, τα
σενάρια για τα νέα τέλη που έχουν πέσει στο τραπέζι είναι πολλά. Ο
κυβισμός του κινητήρα, οι εκπομπές ρύπων και η παλαιότητα θα κρίνουν για
άλλη μία φορά το ύψος των τελών.
Με τον ετήσιο εισπρακτικό στόχο να παραμένει στα 1,1 δισ. ευρώ, τα
σενάρια για τα νέα τέλη που έχουν πέσει στο τραπέζι είναι πολλά. Ο
κυβισμός του κινητήρα, οι εκπομπές ρύπων και η παλαιότητα θα κρίνουν για
άλλη μία φορά το ύψος των τελών.