Share Στην προσπάθεια των διαφημιστικών εταιρειών να προσεγγίσουν τους λεγόμενους «millennials», η διάρκεια των τηλεοπτικών διαφημίσεων μειώνεται, με πρόσφατες έρευνες να δείχνουν ότι τα σποτ στην Αμερική, πλέον δεν ξεπερνούν τα 14 δευτερόλεπτα. Ακολουθήστε το Best-TV στο Google News. 6 Οκτωβρίου 2017 12:37 μμ ΕΤΙΚΕΤΕΣ #livenow ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ Κατά της κυβέρνησης για την ΕΡΤ ο Στ. Κούλογλου 06.10.2017 Σε εξέλιξη η συνάντηση Τσίπρα – Μπουτάρη στη Θεσσαλονίκη 06.10.2017 «Πρώτο κουδούνι» για τους μικρούς μαθητές της σεισμόπληκτης Βρίσας 06.10.2017 Array