Παρασκευή
5
Μάρτιος
TOP

Κ. Βλάσης: “Όταν τα λόγια γίνονται πράξεις” -Η πλατφόρμα myConsulLive παρέχει τη δυνατότητα ψηφιακών ραντεβού με τα προξενεία

Το myConsulLive είναι μια πλατφόρμα που σχεδιάστηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που ήδη παρέχουν τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ και η ΑΑΔΕ. Μέσω της υπηρεσίας, οι απόδημοι Έλληνες αποκτούν τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους με τις Αρχές του υπουργείου Εξωτερικών χωρίς φυσική παρουσία, μέσω προγραμματισμένης βιντεοκλήσης με τον αρμόδιο υπάλληλο.

Προσφέρει λοιπόν τη δυνατότα εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης των Ελλήνων πολιτών, μόνιμων κατοίκων εξωτερικού, από τα κατά τόπους προξενικά γραφεία πρεσβειών, γενικά προξενεία και προξενεία του υπουργείου Εξωτερικών. Με την επέκταση των υπηρεσιών αλλά και των δυνατοτήτων που παρέχουν στο σύνολο των προξενικών αρχών, επιλύονται προβλήματα μέσω της απλοποίησης των διαδικασιών και αλλάζει πλήρως η εικόνα λειτουργίας του ελληνικού κράτους στους Έλληνες που κατοικούν στο εξωτερικό.

“Όταν τα λόγια…γίνονται πράξεις!” αναφέρει σε ανάρτησή του στα social media ο υφυπουργός Εξωτερικών, Κώστας Βλάσσης. “Στις 30 Δεκεμβρίου εγκαινιάσαμε στην Πρεσβεία (Προξενικό Γραφείο) του Λονδίνου και στα Γενικά Προξενεία Νέας Υόρκης και Τορόντο τη λειτουργία της πρωτοποριακής υπηρεσίας «MyConsulLive», δηλαδή την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Προξενικές Αρχές μας, η οποία εντάσσεται στις εντατικές προσπάθειες του τελευταίου χρόνου για αναβάθμιση και ψηφιοποίηση σειράς παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Έλληνες πολίτες του εξωτερικού.

Σήμερα σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης την επέκταση της υπηρεσίας στα Γενικά Προξενεία Βοστώνης, Κωνσταντινούπολης και Ντύσσελντορφ, αλλά και στο Προξενείο της Πέρθης. Συνεχίζουμε την αδιάκοπη προσπάθειά για να κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας για ενίσχυση των δεσμών των απανταχού Ελλήνων με την Μητέρα Πατρίδα. Αποδεικνύουμε με πράξεις ότι είμαστε δίπλα τους!”

Απλή διαδικασία

Η διαδικασία επιλογής του ψηφιακού ραντεβού και της εξυπηρέτησης με βιντεοκλήση ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με τις ήδη ενεργές πλατφόρμες.

Ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στο myConsulLive.gov.gr, επιβεβαιώνει τα στοιχεία του μέσω των κωδικών του στο Taxisnet και στη συνέχεια επιλέγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί από τη λίστα των διαθέσιμων ραντεβού. Στην έναρξη της βιντεοκλήσης η ταυτοπροσωπία διαπιστώνεται με επίδειξη του αντίστοιχου εγγράφου (ταυτότητας, διαβατηρίου κ.λπ.) από πλευράς του πολίτη και εν συνεχεία ο υπάλληλος διεκπεραιώνει το αίτημα για το οποίο ορίστηκε το ραντεβού.

 

Οι παρεχόμενες με βιντεοκλήση υπηρεσίες είναι οι εξής:

  • Έκδοση Πιστοποιητικού Μονίμου Κατοίκου Εξωτερικού
  • Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ή γέννησης
  • Βεβαίωση διαμονής
  • Αντίγραφα ή αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων
  • Δήλωση δικαιούχου σύνταξης
  • Υποβολή αιτήσεων ή δηλώσεων στην Προξενική Αρχή.