Πληθαίνουν τα παράπονα πολιτών και επαγγελματιών για την εικόνα που συναντούν σε αρκετές περιπτώσεις στις συναλλαγές και την εξυπηρέτησή τους με τις υπηρεσίες του δημοσίου.
Ειδικά, στους δήμους η κατάσταση σε πολλές περιπτώσεις δείχνει ασφυκτική για τους επιχειρηματίες που σπεύδουν για να διεκπεραιώσουν διάφορες εκκρεμότητες και να πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους για υπηρεσίες που έχουν παράσχει και περιμένουν στην… ουρά για καιρό. Η κατάσταση αυτή επιφέρει όπως είναι φυσικό πολλαπλές συνέπειες και δη οικονομικές για τους ίδιους, που… ταλαιπωρούνται για να μπορέσουν να λάβουν αυτά που δικαιούνται, παρά τις υποσχέσεις.
Οι άδειες ειδικού σκοπού και η… κορωνοϊκή εποχή που επέβαλλε ένα άλλο πλαίσιο λειτουργίας σε δήμους και οργανισμούς μπορεί να έφερε μια νέα ψηφιακή πραγματικότητα, αλλά διόλου εξοικείωσε με την ταχύτητα εξυπηρέτησης τα αιτήματα των πολιτών.
Πολλοί επιχειρηματίες ακόμη είναι… μπλεγμένοι στα γρανάζια της γραφειοκρατίας και της εξυπηρέτησης από απόσταση, ενώ… παρακαλούν και… ψάχνουν υπαλλήλους για να προωθήσουν τα εντάλματα που είναι σε εκκρεμότητα ή δικά τους αιτήματα.
Είτε αυτό αφορά απλά διαδικασίες πληρωμής είτε αιτήματα αδειών – όπως αυτά μας ετέθηκαν σήμερα – η κατάσταση πρέπει άμεσα να διορθωθεί.
Το θέμα είναι μείζον και πρέπει να καταλάβουν όλοι στις κρατικές δομές και ειδικά στους δήμους πως επιτέλους πρέπει να λειτουργήσουν όλοι σε ρυθμούς κανονικότητας εξυπηρετώντας τους πολίτες στα αιτήματά τους και όχι νομίζοντας πως κάνουν… χάρη.