Παρασκευή
27
Δεκέμβριος
TOP

Ένα ακόμη βήμα για την ολοκλήρωση του σχεδίου για το Λιμάνι της Καλαμάτας

Ένα ακόμα βήμα προς την ολοκλήρωση της επικαιροποίησης του προγραμματικού σχεδίου που αφορά το Λιμένα Καλαμάτας, σημειώθηκε κατά την 6η/2020 συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Το Σώμα, που συνεδρίασε μέσω τηλεδιάσκεψης, κατά πλειοψηφία και αφού νωρίτερα υπήρξε συζήτηση επί της Μελέτης Επικαιροποίησης Προγραμματικού Σχεδίου (MASTER PLAN) Λιμένα Καλαμάτας (Όροι Δόμησης – Χρήσεις Γης), σύμφωνα με την εισήγηση της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Ανάπτυξης & Ευρωπαϊκών Θεμάτων, όπως συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε, αποφάσισε:

1. Αποδοχή των προτεινόμενων από τη μελέτη απαραίτητων κτηριακών εγκαταστάσεων στη ΧΖΛ Καλαμάτας, όπως αυτές απεικονίζονται στο Σχέδιο 409-ΜΡ-Β-3 «ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΛΙΜΕΝΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ – ΓΕΝΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΡΓΩΝ».

2. Να περιοριστεί η μέγιστη προτεινόμενη συνολική εκμετάλλευση σε 7980 μ²  αντί των  10.500 μ² του Πίνακα Ι «Χρήσεις Γης – Όροι και Περιορισμοί Δόμησης ΧΖΛ Καλαμάτας»  όπως αυτός απεικονίζεται στο Σχέδιο 409-ΜΡ-Β-4 «ΡΥΜΟΤΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – ΧΡΗΣΕΙΣ ΓΗΣ – ΟΡΟΙ ΔΟΜΗΣΗΣ»  σύμφωνα με τα ακόλουθα:

  • Στο ΛΟΤ 2 η μέγιστη συνολική εκμετάλλευση να περιοριστεί σε 4920 μ² αντί των 6000 μ².
  • Στο ΛΟΤ 3 η μέγιστη συνολική εκμετάλλευση να περιοριστεί σε 500 μ² αντί των 1300 μ²
  • Στο ΛΟΤ 4 η μέγιστη συνολική εκμετάλλευση να περιοριστεί σε 1560μ² αντί των 2200 μ².
  • Στο ΛΟΤ 1 να παραμείνει η προτεινόμενη μέγιστη συνολική εκμετάλλευση 1000 μ².

3.  Επιπλέον να απαγορευτεί η δόμηση στις εξής περιοχές της ΧΖΛ Καλαμάτας :

  • Στο Πάρκο του Λιμενικού της περιοχής του ΛΟΤ 2
  • Νότια της οδού Ναυαρίνου, στο τμήμα από δυτικό πεζοδρόμιο της οδού Τσαμαδού έως την οδό Φαρών, της περιοχής του ΛΟΤ 3
  • Από Φαρών έως Ακρίτα,  μεταξύ των σημείων  Ι – Κ  του Διαγράμματος της μελέτης,  της περιοχής του ΛΟΤ 4
  • Μεταξύ της ευθείας που ορίζεται από τα σημεία του μώλου Ν1, Ν2 (προέκταση Μ. Αλεξάνδρου) και του υπήνεμου μώλου της περιοχής του ΛΟΤ4

Τονίζεται πως η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα διαβιβαστεί στο Διοικητικό Συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας, το οποίο και θα λάβει την τελική απόφαση που θα αποσταλεί στους μελετητές.