Πέμπτη
14
Νοέμβριος
TOP

Απαντήσεις από τον Γ. Λαμπρόπουλο για το Διεθνές Εκπαιδευτικό Κέντρο Πτήσεων στην Καλαμάτα – Πως… έχει η κατάσταση

Δεν θα υπάρξει μεγαλύτερη ηχορύπανση, δεν θα επηρεαστεί η λειτουργία του πολιτικού αεροδρομίου, στην υψηλή τουριστική περίοδο θα μειώνεται το πτητικό έργο των εκπαιδευτικών, οι εκπαιδευτές και τεχνικοί θα είναι Έλληνες και εκείνοι που θα έρθουν θα είναι λίγοι περισσότεροι από τους σημερινούς, ενημερώνει ο Γιάννης Λαμπρόπουλος σε ανακοίνωσή του σχετικά με το Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης στην Καλαμάτα, ξεκαθαρίζοντας το όλο τοπίο.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΝΔ

Σε συνεδρίαση της αρμόδιας Επιτροπής Εξοπλισμών της Βουλής, που πραγματοποιήθηκε, χθες, συζητήθηκε η έγκριση της αναγκαιότητας-σκοπιμότητας ενεργοποίησης του υποπρογράμματος «Δημιουργία Διεθνούς Εκπαιδευτικού Κέντρου Πτήσεων στην Καλαμάτα με Χρηματοδοτική Μίσθωση», που εισηγήθηκαν ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ κ. Κωνσταντίνος Φλώρος και ο Αρχηγός ΓΕΑ κ. Γεώργιος Μπλιούμης.

Η μελέτη για την δημιουργία του Διεθνούς Εκπαιδευτικού Κέντρου στην Καλαμάτα, εγκρίθηκε με την υπ’ αριθμ. 55/1.11.2017 γνωμάτευση του Συμβουλίου Αρχηγών των Γενικών Επιτελείων.

Κατά την διάρκεια της ομιλίας μου, στην επιτροπή Εξοπλισμών, στην οποία μετέχω, μεταξύ άλλων απηύθυνα στον Υπουργό και τα παρακάτω ερωτήματα:

  1. Τι ηχητική επιβάρυνση θα υπάρξει και μήπως αποτελέσει εμπόδιο για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής;
  2. Δεδομένου, ότι το Αεροδρόμιο της Καλαμάτας, εξυπηρετεί με τουριστικές πτήσεις, τη μισή Πελοπόννησο, μήπως η όποια αυξημένη πτητική δραστηριότητα, που θα προκύψει, δημιουργήσει πρόβλημα στις πολιτικές πτήσεις και την ανάπτυξη του πολιτικού Αεροδρομίου;
  3. Θα χρησιμοποιούνται για εκπαίδευση μαχητικά αεροσκάφη;
  4. Οι εκπαιδευτές και τεχνικοί θα είναι Έλληνες;
  5. Πόσοι πιλότοι θα εκπαιδεύονται από άλλα κράτη και ποιο το όφελος για την περιοχή;

Απαντώντας ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας έδωσε τις παρακάτω  διαβεβαιώσεις:

-Δεν θα υπάρξει μεγαλύτερη ηχορύπανση, διότι τα Τ-6 είναι χαμηλής επιβάρυνσης και τα 10 καινούργια Μ-346, που θα αποκτηθούν και θα τεθούν σε λειτουργία από τον Οκτώβριο του 2023, είναι υψηλής τεχνολογίας, και προκαλούν ασύγκριτα μικρότερο θόρυβο, από τα παλαιάς τεχνολογίας Τ-2, που θα αποσυρθούν.

-Δεν θα επηρεαστεί, η λειτουργία του Πολιτικού Αεροδρομίου της Καλαμάτας.

Τους μήνες της υψηλής τουριστικής περιόδου θα μειώνεται το πτητικό έργο των εκπαιδευτικών και αυτό θα είναι στοιχείο της τελικής Συμφωνίας.

-Δεν θα πετούν μαχητικά αεροσκάφη για εκπαίδευση και οι εκπαιδευτές και τεχνικοί θα είναι Έλληνες.

-Δεν θα έρθουν εκατοντάδες για εκπαίδευση, θα είναι λίγοι περισσότεροι από τους σημερινούς, με δέκα έως είκοσι αλλοδαπούς πιλότους, κυρίως από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

-Όχι μόνο δεν θα πλήξει, αλλά θα ενισχύσει το τουριστικό προϊόν από το Ισραήλ προς την Μεσσηνία, ακόμη περισσότερο, ιδιαίτερα τα δυο πρώτα χρόνια, με τα έργα αναβάθμισης της 120 ΠΕΑ, που θα υλοποιηθούν.

Η πρόταση για δημιουργία στην Καλαμάτα Διεθνούς Εκπαιδευτικού Κέντρου Πτήσεων, που θα είναι προς όφελος της Πολεμικής μας Αεροπορίας και θα παρέχει καλύτερη εκπαίδευση των πιλότων μας, εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, με τις ψήφους των Βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας και του Κινήματος Αλλαγής.