Πέμπτη
12
Δεκέμβριος
TOP

Δέδες από τη Μεσσηνία: «οι “Νέοι Δρόμοι” εγγυώνται την ανάπτυξη στην πράξη για την Πελοπόννησο»

Σειρά επισκέψεων σε πόλεις και χωριά της Μεσσηνίας πραγματοποίησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και Γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Δέδες.

Κατά τη διάρκεια της περιοδείας του, ο επικεφαλής της Περιφερειακής Παράταξης «Νέοι Δρόμοι», είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με μεγάλο αριθμό κατοίκων των περιοχών αυτών, να ακούσει τα θέματα που οι ίδιοι του έθεσαν ως κυρίαρχα σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, σε κάποιες περιπτώσεις να τους ενημερώσει για τις εξελίξεις και τα δεδομένα γύρω από εν εξελίξει έργα και πτυχές ασκούμενων πολιτικών, καθώς και να αναπτύξει τους βασικούς άξονες γύρω από τους οποίους δομείται η δική του αναπτυξιακή πρόταση για το μέλλον της Πελοποννήσου.

Ο Γιώργος Δέδες επισκέφθηκε το Κοπανάκι του  Δήμου Τριφυλίας, την Κορώνη και τη Φοινικούντα του Δήμου Πύλου – Νέστορος.

Στην Κορώνη, οι πολίτες με τους οποίους συνομίλησε, του έθεσαν μια σειρά θεμάτων που τους απασχολούν ιδιαίτερα, όπως η ανάγκη συντήρησης του ιστορικού της Κάστρου, το αλιευτικό καταφύγιο, αλλά και το οδικό δίκτυο της περιοχής. Ο Γιώργος Δέδες στη διάρκεια της συζήτησης με τους πολίτες, στάθηκε ιδιαίτερα στην ταυτοτική  πολιτική  φιλοσοφία της παράταξης «Νέοι Δρόμοι»,  που είναι ότι ο θεσμός της Περιφέρειας πρέπει να «ανοίξει» στους πολίτες και να τους καταστήσει συμμέτοχους και συνδιαμορφωτές  της αναπτυξιακής της πορείας.

Στη συνάντηση με τους κατοίκους της Φοινικούντας, κεντρικό θέμα της συζήτησης αναδείχτηκαν οι εξελίξεις γύρω από το μεγάλο έργο του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.

Απαντώντας σε ερωτήματα σχετικά με τη χάραξη του δρόμου, ο Γιώργος Δέδες διευκρίνισε στους συνομιλητές του ότι με τη χάραξη που επιλέχθηκε, το συνολικό κόστος κατασκευής του οδικού άξονα θα ανέλθει στα 200 εκατομμύρια ευρώ. Αντίθετα, εάν είχε επιλεγεί η παραλιακή χάραξη, το κόστος θα ήταν πολύ μεγαλύτερο και τα ίδια χρήματα θα έφταναν μόνο για την ολοκλήρωση του κομματιού Καλαμάτα – Ριζόμυλος.  Επαναβεβαίωσε δε, ότι θα είναι ένας αυτοκινητόδρομος αστικού τύπου χωρίς διόδια.

Για το λιμάνι της Φοινικούντας υπενθύμισε ότι ανήκει και αυτό στα πέντε λιμάνια του Δήμου Πύλου – Νέστορος που χρηματοδοτούνται με 2,5 εκατομμύρια ευρώ για τις απαραίτητες επισκευές, μετά τις ζημιές που υπέστησαν από το πέρασμα του μεσογειακού κυκλώνα «Ζορμπά». Οι σχετικές μελέτες έχουν ήδη ανατεθεί και σε ενάμιση με δύο μήνες αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες αποκατάστασης.

Η συζήτηση περιλάμβανε επίσης θέματα όπως το ευρύτερο οδικό δίκτυο, η διαχείριση των απορριμμάτων, τα λιμάνια της Πελοποννήσου και οι μεταφορές.

Ο Γιώργος Δέδες στάθηκε ιδιαίτερα στην ανάγκη να υπάρξει ένα συνεκτικό σχέδιο Στρατηγικού Αναπτυξιακού Σχεδιασμού για την Πελοπόννησο, σε αντίθεση με την πρακτική της απερχόμενης Περιφερειακής Διοίκησης που επί εννέα χρόνια αναλώθηκε σε αποσπασματικές,  εμβαλωματικές παρεμβάσεις μικροπολιτικού και επικοινωνιακού χαρακτήρα, χωρίς συνοχή, χωρίς συνέχεια και αποτέλεσμα.

«Οι “Νέοι Δρόμοι” είναι η παράταξη που μπορεί να εγγυηθεί την ανάπτυξη στην πράξη για την Πελοπόννησο, καθώς διατυπώνει σήμερα τη μοναδική αξιόπιστη και ρεαλιστική, πρόταση για το μέλλον του τόπου μας,  μέσω ενός στρατηγικού σχεδιασμού συνδυασμένων δράσεων, έχοντας τη γνώση, την εμπειρία και τη διαπιστωμένη αξιοπιστία, για να τα καταφέρει», τόνισε χαρακτηριστικά.