Ο εμπορικός κόσμος κάθε άλλο παρά με θέρμη υποδέχθηκε το νέο μερικό κλείσιμο της αγοράς, ειδικά, μάλιστα, όταν αυτό γίνεται εν μέσω εκπτώσεων και μόλις δύο εβδομάδες μετά την επανέναρξη λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων, ενώ «χάνεται» ουσιαστικά ο τζίρος αυτού του Σαββατοκύριακου, ο οποίος αναμενόταν να είναι αυξημένος. Το γεγονός, πάντως, ότι θα δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να δοκιμάσουν τα είδη ένδυσης και υπόδησης, όπως και το ότι το νέο μερικό κλείσιμο δεν εφαρμόζεται σε όλη τη χώρα, μετρίασε ελαφρώς τις αντιδράσεις.
«Είναι γεγονός πως οι συνεχείς μεταπτώσεις από τα ανοικτά καταστήματα σε υβριδικά και πολύπλοκα πλαίσια λειτουργίας προκαλούν σύγχυση σε εμπόρους και καταναλωτές και νέο σοβαρό πλήγμα στα ταμεία των επιχειρήσεων. Ούτε το click in shop ούτε ακόμη περισσότερο το click away συνιστούν λύση για το εμπόριο. Τα δεχόμαστε περισσότερο ως αναγκαίο κακό», δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) Γιώργος Καρανίκας, κάνοντας λόγο για «πενιχρό αντίκρισμα στο ταμείο».
Για στοχοποίηση του λιανεμπορίου έκανε λόγο σε ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά, τονίζοντας ότι περιστέλλεται η δραστηριότητα των μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων, ενώ οι εικόνες συνωστισμού αφορούσαν μόνο συγκεκριμένα σημεία και πολυεθνικές αλυσίδες.
«Η Αττική είναι ξανά στο “κόκκινο” επιδημιολογικά και η αγορά στα “μαύρα οικονομικά”», σχολίασε από την πλευρά του το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Αττικής.
www.kathimerini.gr