Κυριακή
15
Δεκέμβριος
TOP

Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το πιλοτικό πρόγραμμα αναβάθμισης δεξιοτήτων 100 εποχικά εργαζομένων στον τουρισμό

Μέχρι και την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων  για το πιλοτικό πρόγραμμα κατάρτισης 100 εποχικά εργαζομένων στον τουρισμό, μέσω συνεργασίας με το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).

Το πιλοτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε εποχικά εργαζόμενους 18-49 ετών στον τουρισμό, που είτε λαμβάνουν ή έλαβαν τακτική επιδότηση από τον Σεπτέμβριο 2019 έως τον Μάρτιο 2020 και πληρούν τα κριτήρια επιλογής της Δημόσιας Πρόσκλησης, η οποία είναι αναρτημένη στον ιστότοπο του Οργανισμού www.oaed.gr

Η υποβολή αιτήσεων γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Ελληνικού Δημοσίου www.gov.gr στη διεύθυνση:

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/psephiakes-dexiotetes/katartisi-oaed-opa

Συγκεκριμένα η διαδρομή είναι: gov.gr → Εκπαίδευση → Ψηφιακές Δεξιότητες → Πιλοτικό πρόγραμμα κατάρτισης εποχικά απασχολούμενων στον τουριστικό κλάδο σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)

Μέσω του πιλοτικού προγράμματος, οι καταρτιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δωρεάν ένα από τα παρακάτω μαθήματα ΟΠΑ e-Learning:

  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Κοινωνικά Δίκτυα (e-DigiMa), διάρκειας 30 ωρών: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα καλύπτει την ανάγκη μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης της χρήσης των ψηφιακών μέσων, που αποτελούν ήδη αναπόσπαστο μέρος του μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης. Προσφέρει την απαραίτητη γνώση για την κατανόηση της λειτουργίας των ψηφιακών μέσων και της αξιοποίησής τους στο πλαίσιο μιας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
  • Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών, διάρκειας 25 ωρών: Το πρόγραμμα παρέχει στους εκπαιδευόμενους το βασικό γνωστικό υπόβαθρο για την επιτυχή διαχείριση της μικρομεσαίας και οικογενειακής επιχείρησης και οι κύριες ερωτήσεις με τις οποίες ασχολείται είναι: α) Πώς μπορώ να αξιολογήσω την υγεία/ βιωσιμότητα της επιχείρησής μου; β) Πώς την αξιολογούν άλλοι; γ) Πώς να οργανώσω τη δουλειά για να επιτύχω μέγιστα αποτελέσματα στην επιχείρησή μου; δ) Να κάνω franchise; ε) Ποια νομική μορφή συμφέρει καλύτερα για τη δραστηριότητά μας; στ) Πως διαφοροποιείται η διοίκηση της οικογενειακής επιχείρησης και τι θα πρέπει να προσέξω;
  • Επιχειρηματικές Εφαρμογές με το MS Excel, διάρκειας 35 ωρών: Το πρόγραμμα έχει σχεδιασθεί έτσι ώστε να προσφέρει στους συμμετέχοντες τον κατάλληλο εξοπλισμό για την επίλυση προβλημάτων και πιο συγκεκριμένα τη στρατηγική επίλυσής τους, καθώς και την απαιτούμενη δεξιοτεχνία κατά τη λύση τους. Αντιμετωπίζει το πρόβλημα και όχι τις παρενέργειές του, ακολουθεί μεθοδευμένες αντιμετωπίσεις κατά τις λύσεις και εφαρμόζει διαδικασίες της επιχειρηματικής πληροφορικής χρησιμοποιώντας για όλα αυτά το εργαλείο MS Excel.
  • Διαδικασία ανάπτυξης και διατήρησης της προσωπικής εικόνας στο πλαίσιο της επαγγελματικής σταδιοδρομίας ενός ατόμου PERSONAL BRANDING, διάρκειας 36 ωρών: Το πρόγραμμα παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση του personal branding, στηριζόμενο στις Αρχές και τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν και χρησιμοποιούνται στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων και οργανισμών. Κύριος στόχος είναι να δώσει στον σύγχρονο επαγγελματία τα εφόδια που θα τον βοηθήσουν να διαμορφώσει και να επικοινωνήσει αποτελεσματικά το ξεχωριστό επαγγελματικό του προφίλ, να αφουγκράζεται και να προσαρμόζεται εγκαίρως στις μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος παραμένοντας πάντα επίκαιρος και σε ζήτηση.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί με τη μέθοδο ασύγχρονης εξ αποστάσεως κατάρτισης, με εκπαιδευτική και τεχνική υποστήριξη, που θα συμβάλλει καθοριστικά στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους καταρτιζόμενους και στην επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.