Οι εξαγγελίες που έγιναν πρι από έναν χρόνο περί δικαιότερου τρόπου υπολογισμού έμειναν στα χαρτιά και το μόνο που μένει είναι να ανακοινωθεί και επίσημα ότι τα τέλη κυκλοφορίας του 2018 θα υπολογιστούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο με τα αντίστοιχα του 2017.
Η πρόθεση του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης για μείωση των τελών κυκλοφορίας για τα παλαιά οχήματα «σκόνταψε» για άλλη μια φορά στο δημοσιονομικό κόστος. Το σενάριο να μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας για τους πολύτεκνους με τη μεγαλύτερη ανάγκη θα ανάγκαζε τις υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων να συνδέσουν τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας με τα δηλωθέντα εισοδήματα κάτι που θα έθετε σε κίνδυνο ολόκληρο το οικοδόμημα των τελών κυκλοφορίας που αποφέρει κάθε χρόνο πάνω από ένα δισ. ευρώ στα κρατικά ταμεία.
Ακόμη και το σενάριο που έλεγε ότι θα ευνοηθούν ιδιοκτήτες ΙΧ μεγάλου κυβισμού (άνω των 1.929 κ.εκ.) για οχήματα με άδεια κυκλοφορίας πριν από το 2005 φαίνεται να μην εφαρμόζεται με τα τέλη κυκλοφορίας 2018, καθώς στο υπουργείο Οικονομικών δεν έχουν καταφέρει ακόμη να βρουν τα όποια ισοδύναμα μέτρα.
Να σημειωθεί ότι η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας θα πρέπει να γίνει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου ενώ για να γίνει η εκτύπωση από TAXISNET χρειάζεται ο ΑΦΜ και ο αριθμός κυκλοφορίας.
in.gr