Τη μερίδα του λεόντος των καταναλωτών και στην Ελλάδα, έχουν πάρει τον τελευταίο ενάμιση μήνα τα super markets, των οποίων οι τζίροι έχουν αυξηθεί πάρα πολύ, σε συγκεκριμένες κυρίως κατηγορίες προϊόντων. Βέβαια, τα προϊόντα που πωλούν είναι τόσο πολλά, που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στον ανταγωνισμό, αφού οι επιχειρήσεις είναι κλειστές, στο πλαίσιο των περιοριστικών κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού μέτρων. Οι καταναλωτές στρέφονται εκεί, αν και τις τελευταίες ημέρες, έχει αρχίσει να φαίνεται η μείωση των εσόδων τους.