Κι ενώ θα περίμενε κάνεις να υπάρχει σύμπνοια επί της βασικής κατεύθυνσης να τρέξει η διάνοιξη και η πολεοδόμηση της περιοχής, η… διαδικασία κυριάρχησε και όχι η ουσία απλά για την κουβέντα. (Αυτά στην αρχή…)
Και τι δεν ακούσαμε στην συνεδρίαση του Δ.Σ. Καλαμάτας από το… να βρεθεί και να κατατεθεί πρώτα αναπτυξιακό σχέδιο, από το να λυθούν πρώτα θέματα όπως η διάβρωση της ακτής, από το… πρώτα να εξεταστούν τα περιβαλλοντικά θέματα στην περιοχή, πρώτα να γίνουν τα αντιπλημμυρικά, από το να γίνει πρώτα η αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης στην παραλιακή ζώνη και μια σειρά από ενστάσεις και διαφωνίες για καθετί.
Όλα αυτά από μερίδα των μειοψηφιών που περισσότερο έφερνε το θέμα απλά σε… πολιτική αντιδιαστολή με την δημοτική αρχή, παρά στο να μπει επιτέλους μπροστά η σημαντική αυτή παρέμβαση. Μέχρι και το ότι έχει πολλά μέτωπα ανοιχτά πήρε ορισμένους ο… πόνος για τη δημοτική αρχή!!! αναφέροντας πως άλλα είναι τα κομβικά και πως αυτό δεν είναι αναπτυξιακό!!! Βέβαια για του… στραβού το δίκιο υπήρχαν και άλλοι που μίλησαν για ηχορύπανση, για το άγχος, αλλά για την συνθήκη της Ε.Ε!!! (Αυτά στη… μέση).
Πάντως, επεξηγήσεις για τα όσα προαπαιτούμενα θα τρέξουν και επιβάλλεται να γίνουν σταδιακά σε επίπεδο μελετών και τεχνικών προσεγγίσεων δόθηκαν από την πλευρά της δημοτικής αρχής από όπου έγινε η έκκληση να γίνει η αρχή για να γίνει κάτι μετά από καιρό, αλλά τουλάχιστον, να μπει σε ένα βηματισμό, την στιγμή που είναι γνωστό πως η πολεοδόμηση είναι από τα δυσκολότερα κεφαλαία.
Ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θ. Βασιλόπουλος στην τελική του τοποθέτηση έκανε λόγο για μια ιστορική μέρα και σημείωσε πως προφανώς απαιτείται αρκετός χρόνος, αν όμως δεν ξεκινήσει δεν θα γίνει ποτέ και ως επόμενο βήμα έθεσε τον στρατηγικό σχεδιασμό για το παράκτιο μέτωπο. Η στάση των παρατάξεων Κοσμοπούλου, Τζαμουράνη, Κουζή ήταν θετική παρά τις επισημάνσεις.
Έτσι στο τέλος, οι διαφωνίες έγιναν… ευτυχώς συμφωνίες για το καλό της πόλης και του δήμου Καλαμάτας και όλοι ενώθηκαν στην κατεύθυνση να εκκινήσει η διαδικασία πολεοδόμησης της Ανατολικής Ζώνης και διάνοιξης της οδού Κρήτης (λευκό ως παρατάξεις ψήφησαν η Μ. Οικονομάκου διαχώρισε τη θέση του ο Γ. Ζαφειρόπουλος και είπε υπέρ, ο Μ. Μάκαρης και κατά ο Μ. Αντωνόπουλος και ο Δ. Οικονομάκος).