TOP

Η ποιοτική εξυπηρέτηση εργαλείο για τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα – Ημερίδα στην Καλαμάτα (video)

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργάνωσε για τρίτη συνεχή χρονιά την Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη στην Καλαμάτα, με στόχο την ανάδειξη της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης και την ενίσχυση της κουλτούρας εξυπηρέτησης στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Συμμετέχοντες από διάφορους επαγγελματικούς κλάδους είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εισηγήσεις, καλές πρακτικές και διαδραστικές παρουσιάσεις, ενισχύοντας τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους γύρω από τη σύγχρονη εμπειρία πελάτη.