Σε αχίλλειο πτέρνα της κυβέρνησης εξελίσσεται η ακρίβεια. Μετά από μια μακρά περίοδο δημοσιονομικής κρίσης, οι Έλληνες καταναλωτές βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα νέο κύμα ανατιμήσεων, το οποίο επηρεάζει οριζόντια κάθε πτυχή της καθημερινότητας.Όσα χρήματα και να «μοιράσει», αυτά εξανεμίζονται από την πρώτη επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ. Στο επίκεντρο της πίεσης βρίσκεται το καλάθι του νοικοκυριού, με τις τιμές των βασικών αγαθών διατροφής να καταγράφουν αυξήσεις που συχνά υπερβαίνουν τον επίσημο πληθωρισμό. Οι Έλληνες καταναλωτές βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα νέο κύμα ανατιμήσεων προσαρμόζοντας ανάλογα τα έξοδά τους για τις εορταστικές αγορές
Ασφυκτική πίεση στην αγοραστική δύναμη των πολιτών
Η «ακρίβεια στα ράφια» δεν είναι απλώς ένας οικονομικός δείκτης, αλλά μια κοινωνική πρόκληση που διευρύνει τις ανισότητες και αναγκάζει μεγάλο μέρος του πληθυσμού σε διαρκή επαναπροσδιορισμό των αναγκών του.
Παράλληλα, το κόστος στέγασης και η ενέργεια απορροφούν ένα δυσανάλογα μεγάλο μέρος του διαθέσιμου εισοδήματος…
διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του www.in.gr πατώντας εδώ