Πέμπτη
25
Φεβρουάριος
TOP

A΄ ΕΛΜΕ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ: Παράσταση διαμαρτυρίας στον ΔΔΕ Μεσσηνίας για να εκφράσει την αντίθεση του κλάδου στο Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

“Η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας εκμεταλλευόμενη την πανδημία και την αδυναμία μαζικής αντίδρασης που αυτή επιφέρει, προωθεί ένα πλήθος αντιεκπαιδευτικών και αντεργατικών «μεταρρυθμίσεων» (Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, καταστρατήγηση του πίνακα αναπληρωτών μέσω   τοπικών προσκλήσεων), ενώ ακόμη και σήμερα μεγάλος αριθμός μαθητών/τριων έχουν αποκλειστεί από την εκπαιδευτική διαδικασία, αφού παρά τις συνεχείς επικοινωνιακές εξαγγελίες της υπουργού, ακόμα και σήμερα δεν έχουν διατεθεί κονδύλια από τον προϋπολογισμό  του ΥΠΑΙΘ για παροχή εξοπλισμού, με αποτέλεσμα οι εικόνες μαθητών/τριων σε δημόσιους χώρους αναζητώντας σύνδεση στο διαδίκτυο, να είναι καθημερινό φαινόμενο.” Αυτά τονίζει σε ανακοίνωσή της η A΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών εν μέσω πανδημίας αλλά και την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.

Και συνεχίζει: “Αντί το ΥΠΑΙΘ να ασχοληθεί με τα πάμπολλα προβλήματα της τηλεκπαίδευσης, αντί να φροντίσει για ψυχοπαιδαγωγική στήριξη των μαθητών/τριων, προκρίνει την αξιολόγησή τους. Στις 09-12-2020 με την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4 εγκύκλιο, η υφυπουργός Παιδείας, μετά από εισήγηση του ΙΕΠ, καλεί τους εκπαιδευτικούς να βάλουν διαγωνίσματα και να καταθέσουν βαθμολογίες μαθητών/τριων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, όπως συμβαίνει υπό φυσιολογικές συνθήκες.  Σε καμία διάταξη όμως της κείμενης νομοθεσίας δεν προβλέπεται «τηλεαξιολόγηση» των μαθητών.”

Το Δ.Σ της Α΄ΕΛΜΕ  Μεσσηνίας ομόφωνα αποφάσισε:

1) Να προτείνει στα μέλη της ότι, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, δύνανται να μην βάλουν ωριαίο διαγώνισμα στο πρώτο τετράμηνο και ακόμα και να μην καταθέσουν βαθμολογία με αιτιολογημένο σημείωμά τους.

2) Να προβεί σε παράσταση διαμαρτυρίας στον ΔΔΕ Μεσσηνίας για να εκφράσει την αντίθεση του κλάδου την Πέμπτη 17/12/2020 στις 14:00΄.

 Καλούμε  το ΥΠΑΙΘ  να προβεί έστω και τώρα στα αυτονόητα:

  • Προαιρετική εφαρμογή της υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4 εγκύκλιο, για την αξιολόγηση των μαθητών/τριων, δίνοντας ξεκάθαρα τη δυνατότητα στους/στις εκπαιδευτικούς να κρίνουν κατά περίπτωση αν δύνανται να προχωρήσουν στις διαδικασίες αξιολόγησης των μαθητών/τριων τους, όταν ανοίξουν τα σχολεία
  • Απόσυρση του νομοσχεδίου Κεραμέως για την ΕΕΚ
  • Παράταση των θητειών των υφιστάμενων αιρετών, μέχρι οι συνθήκες να επιτρέψουν την ασφαλή διενέργεια δια ζώσης εκλογών
  • Καμία καταστρατήγηση του πίνακα αναπληρωτών, με τοπικές προσκλήσεις
  • Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
  • Παροχή εξοπλισμού σε όσους/ες μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς δεν διαθέτουν
  • Προστασία των προσωπικών δεδομένων της εκπαιδευτικής κοινότητας.
  • Κάλυψη των χιλιάδων κενών των σχολείων
  • Λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων
  • Μη προσμέτρηση των απουσιών, που έγιναν χωρίς υπαιτιότητα των μαθητών/τριων, στο χαρακτηρισμό φοίτησης
  • Άμεση μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης για όλες τις τάξεις και επανάληψη της εξ αποστάσεως διδαχθείσας ύλης, μόλις ανοίξουν τα σχολεία
  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων
  • Ιεράρχηση των σκοπών και των στόχων της εκπαιδευτικής διαδικασίας για τη φετινή σχολική χρονιά προκειμένου να αμβλυνθεί όσο είναι δυνατόν το μορφωτικό κόστος της πανδημίας και να μη οξύνει ακόμα περισσότερο της ήδη υπάρχουσες μορφωτικές/εκπαιδευτικές ανισότητες.”