Σάββατο
27
Απρίλιος
TOP

Ακρίβεια: Οι 5 κλάδοι που αντιστέκονται στο ψαλίδι των καταναλωτών [πίνακες]

Ενώ ο πληθωρισμός των τροφίμων συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις με την Ελλάδα να κατακτά αργυρό μετάλλιο ακρίβειας στην Ευρωζώνη τον Δεκέμβριο, η κατανάλωση, από το σούπερ μάρκετ μέχρι τα ρούχα, τα αλκοολούχα ποτά, τα κινητά, την εστίαση, τα καλλυντικά, τα είδη πολυτελείας και τα αυτοκίνητα, παραδόξως δεν φαίνεται να επηρεάζεται σημαντικά.

Ακριβότερο καλάθι, μεγαλύτερη κατανάλωση

Ξεκινώντας από τα βασικά αγαθά, οι πωλήσεις σε όγκο στο οργανωμένο λιανεμπόριο το 2023 όχι μόνο δεν μειώθηκαν, παρά τις αυξήσεις των τιμών, αλλά απεναντίας κινήθηκαν ανοδικά.

Συγκεκριμένα με βάση τα στοιχεία της NielsenIQ ο όγκος πωλήσεων των ταχυκίνητων προϊόντων αυξήθηκε κατά 0,4% για το σύνολο του 2023 συγκριτικά με το 2022, την ώρα που οι τιμές αυξήθηκαν με την ίδια ένταση, όπως και το 2022 (+8,7%) χρονιά κατά την οποία οι πωλήσεις σε όγκο κατέγραψαν μείωση κατά 1,1% έναντι του 2021.

διαβάστε την συνέχεια του ρεπορτάζ στο www.ot.gr πατώντας εδώ