Κυριακή
15
Δεκέμβριος
TOP

Άκυρο το πείραμα του YouTube: Οι διαμαρτυρίες των χρηστών εισακούστηκαν

Σύντομο ήταν τελικά το πείραμα του YouTube, το οποίο στις αρχές του Οκτωβρίου άρχισε να ζητά από μερικούς χρήστες της πλατφόρμας να αναβαθμίσουν το λογαριασμό τους σε premium επί πληρωμή, ώστε να μπορούν να παρακολουθούν βίντεο με ανάλυση 4K. Μετά από έντονες διαμαρτυρίες των χρηστών, οι οποίοι έχουν ήδη εκφράσει δυσαρέσκεια για την αύξηση του χρόνου των υποχρεωτικών διαφημίσεων, το YouTube αποφάσισε να δώσει τέλος στο πείραμα.

«σταματήσαμε εντελώς με τον πείραμα. το κοινό θα μπορεί να έχει πρόσβαση πλέον σε ανάλυση 4Κ χωρίς συνδρομή premium. είμαστε εδώ εάν έχετε άλλες ερωτήσεις», σημειώνει σε σχετική ανάρτηση μέσω Twitter το YouTube.

O στόχος του πειράματος

Το YouTube ήθελε να παρακολουθήσει την αντίδραση των χρηστών, όταν ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό δίνεται στο πλαίσιο του premium πακέτου. Σύμφωνα με το TechCrunch, σε tweet που έχει πλέον διαγραφεί, η εταιρεία απαντούσε σε ερώτηση χρήστη ότι «είναι μέρος του πειράματός μας να μάθουμε καλύτερα τις προτιμήσεις των χαρακτηριστικών για premium και όχι premium χρήστες».

Μας σπρώχνουν στο premium;

Η εταιρεία προσφέρει δύο συνδρομητικά πακέτα επί πληρωμή. To κόστος για το πρώτο, το YouTube Music, στην Ελλάδα ανέρχεται στα 6,99 ευρώ το μήνα, ενώ για το δεύτερο, το YouTube Premium, στα 8,49 ευρώ το μήνα, με τις τιμές να διαφέρουν σε άλλες χώρες. Σύμφωνα με την εταιρεία, υπάρχουν τουλάχιστον 50 εκατ. χρήστες παγκοσμίως, οι οποίοι πληρώνουν έστω για μία από τις δύο υπηρεσίες. Σημειώνεται πως η συνδρομή premium προσφέρει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα παρακολούθησης βίντεο χωρίς διαφημίσεις, τη λήψη (download) βίντεο για παρακολούθηση offline και την αναπαραγωγή με σβηστή (σε sleep) την οθόνη της συσκευής.

Ήδη το Youtube έχει δοκιμάσει διάφορους τρόπους για να «σπρώξει» τους χρήστες προς τις συνδρομές επί πληρωμή. Ενδεικτικά πριν από μερικούς μήνες, η εταιρεία δοκίμασε να βάζει έως και 11 διαφημίσεις τις οποίες δεν μπορούσε κάποιος να προσπεράσει (unskippable) πριν την έναρξη ενός βίντεο. Το πείραμα αυτό διακόπηκε μετά από μόλις λίγες ημέρες.

πηγη moneyreview.gr με πληροφορίες από TechCrunch