Σάββατο
16
Νοέμβριος
TOP

Black Friday εν μέσω lockdown, με ρεκόρ ημερήσιων δαπανών στα… ηλεκτρονικά φαρμακεία!

«Χρυσό μετάλλιο» για τις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες στις προτιμήσεις των καταναλωτών, τόσο στα online φαρμακεία, όσο και στα online super market!

Η φετινή Black Friday (Παρασκευή 27/11) ήταν τελείως διαφορετική σε σχέση με τις άλλες. Ο συνδυασμός της με το lockdown επέδειξε ιδιαιτέρως εντυπωσιακά αποτελέσματα στις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά. Το πιο… φαντασμαγορικό στοιχείο, ίσως, είναι το προϊόν που σάρωσε στις προτιμήσεις των καταναλωτών: οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες!

Η εταιρεία Convert Group συγκέντρωσε τα στοιχεία ηλεκτρονικών αγορών της Παρασκευής (27/11), όπου διαπιστώθηκαν αρχικά δύο πράγματα:

  1. Σημειώθηκε νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online φαρμακεία.
  2. Σημειώθηκε η 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline σούπερ μάρκετ μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα δηλαδή πριν από την έναρξη του lockdown 2.

Η αξία των οnline αγορών καταναλωτικών αγαθών από τα σούπερ μάρκετ, σε σχέση με την αξία των αγορών το αντίστοιχο διάστημα του 2019, εκτοξεύτηκε με +319%, ενώ στα φαρμακεία ήταν +103%, για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020.

Μάλιστα, την Παρασκευή είχαμε και επιπλέον άνοδο με +26% στα online σούπερ μάρκετ και +104% στα online φαρμακεία σε σχέση με τις τρεις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου 2020.

Τι αγόρασαν οι καταναλωτές και έγιναν τα ρεκόρ – Ανάρπαστες οι… ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες

«Χρυσό μετάλλιο» για τις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (και με διαφορά) στις προτιμήσεις των καταναλωτών, τόσο στα online φαρμακεία, όσο και στα online super market!

Πέντε ήταν οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου στα online φαρμακεία την Παρασκευή σύμφωνα με τα στοιχεία:

  • οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%),
  • οι μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%),
  • τα προϊόντα makeup ματιών (+261%),
  • τα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%),
  • τα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και
  • οι κρέμες αντιγήρανσης (+195%).

Αντιστοίχως, στα online σούπερ μάρκετ οι top κατηγορίες την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ήταν:

  • οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%),
  • οι ανοιχτές πάνες (+222%),
  • οι πάνες βρακάκι (+88%),
  • τα ουίσκι (+84%) και
  • τα είδη κουζίνας (+80%).

Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online σούπερ μάρκετ και τα οnline φαρμακεία θα ξεπεράσει το 2020 τα 300 εκατομμύρια ευρώ (συμπ. ΦΠΑ), ενώ δεν περιλαμβάνει τις αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.ά.

newsbreak.gr