Ένας στους δύο εργαζόμενους θέλει να κάνει τη δουλειά του καλά και θα ήθελε απλά να ακούσει ένα «ευχαριστώ» στο τέλος της μέρας. Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε ο Michael Doolin, δουλεύοντας για 36 χρόνια σε τμήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλες εταιρείες όπως οι PwC, British Airways και DPD στην Ιρλανδία.
Όμως, όπως γράφει στο Business Insider, υπερβολικά πολλοί εργοδότες και προϊστάμενοι δεν έχουν καταλάβει ότι μια απλή αναγνώριση μπορεί να κρατήσει τους υπαλλήλους τους ευχαριστημένους και να τους δώσει κίνητρο να συνεχίσουν.
Σύμφωνα με τον Doolin, η αξιολόγηση των υπαλλήλων θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο, ώστε ο κάθε εργαζόμενος να ξέρει πού ακριβώς βρίσκεται.