Παρασκευή
19
Απρίλιος
TOP

ΕΚΠΟΙΖΩ: Απογοητευμένο το 92,3% των καταναλωτών από το ποσό της επιδότησης Power Pass

Το 92,3% των καταναλωτών δηλώνουν απογοητευμένοι από το ποσό της επιδότησης Power Pass, όπως προκύπτει από έρευνα της Ένωσης Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ).

Η ένωση των καταναλωτών σημειώνει ότι το τελευταίο διάστημα λαμβάνει πληθώρα παραπόνων από καταναλωτές σχετικά με τα ποσά που έλαβαν από την επιδότηση των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας, μέσω της πλατφόρμας Power Pass και προχώρησε σε έρευνα με κύριο στόχο την καταγραφή και αποτύπωση του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών από τα ποσά που έλαβαν αλλά και, γενικότερα, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές αναφορικά με την αύξηση του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε, μέσω της ιστοσελίδας της ΕΚΠΟΙΖΩ και των μέσων κοινωνικής της δικτύωσης, για τη χρονική διάρκεια από 20 Ιουλίου έως και 27 Ιουλίου 2022. Το δείγμα ήταν τυχαίο και αποτελείται από μέλη και μη μέλη της ένωσης και συλλέχθηκαν 1.142 απαντήσεις.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΚΠΟΙΖΩ, από τις απαντήσεις προκύπτει ότι το 92,3% των ερωτηθέντων, που ήταν δικαιούχοι της επιδότησης, δήλωσαν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από το ποσό που έλαβαν.

Από τους δικαιούχους του Power pass το 26,1 % ανήκαν στην κατηγορία από 0 – 17 ευρώ, το 24,7% έλαβαν από 18 – 50 ευρώ, το 15,2% από 51 – 100 ευρώ, το 17,4% από 101 – 200 ευρώ, το 8,5% από 201 – 300 ευρώ και το 8,1% από 301 – 600 ευρώ.

Σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές αναφορικά με την αύξηση του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας, το 17,6% δήλωσε ότι έχουν απειληθεί με διακοπή ρεύματος από τον προμηθευτή ενέργειας το τελευταίο τρίμηνο, ενώ στο 3,1% έχει γίνει διακοπή.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

πηγη capital.gr