Ένα ακόμη μεγάλο έργο «ξεκόλλησε» για την Περιφέρεια Πελοποννήσου και η εξέλιξη αυτή μόνο… τυχαία δεν θεωρείται. Αποτελεί το επιστέγασμα μιας πολύ καλής και αποδοτικής συνεργασίας που υπάρχει μεταξύ της περιφερειακής αρχής και της κυβέρνησης. Στοχευμένη στη μέθοδο, στην ουσία και το αποτέλεσμα, με ένα και μόνο αντικειμενικό στόχο, την απόδοση έργων με αναπτυξιακό αποτύπωμα για τις περιοχές και τους πολίτες.
Η αναφορά, πλέον, γίνεται για τη Μαρίνα Ναυπλίου, ένα έργο εμβληματικό, με σπουδαία αναφορά. Πιστώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στα όσα έτρεξαν από το Υπουργείο Πολιτισμού με κομβικό το ρόλο και την συνεισφορά της Υπουργού Λίνας Μενδώνη αλλά και του καταγόμενου από την Αργολίδα Γ.Γ. Γιώργου Διδασκάλου υπό την Προεδρία του οποίου εξελίχθηκε η σημερινή συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου. Για τους καλά γνωρίζοντες το θέμα αυτό απασχόλησε ως κύριο ζήτημα, τις αλλεπάλληλες συναντήσεις του Δημήτρη Πτωχού με την κα Μενδώνη αλλά και τον κ. Διδασκάλου και υπήρξε η αντίστοιχη πίεση προκειμένου να δρομολογηθεί μέσα στο απαραίτητο πλαίσιο η σημερινή θετική εξέλιξη.
Το ΚΑΣ -που σημειωτέον είχε την προηγούμενη φορά είχε ρίξει «κόκκινη κάρτα»- σήμερα ενέκρινε την επικαιροποιημένη αρχιτεκτονική μελέτη του έργου: «Μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, τεχνική διαχείριση και εκμετάλλευση τουριστικού λιμένα (μαρίνας) Ναυπλίου».
Αναφερόμαστε σε ένα κομβικό έργο το πρώτο που αφορά ΣΔΙΤ για μαρίνα. Το έργο των 25 εκατ. ευρώ προβλέπει την κατασκευή τουριστικής μαρίνας χωρητικότητας 210 θέσεων στο Ναύπλιο, 500 μέτρα βόρεια από το υπάρχον λιμάνι, με δυνατότητα σε αυτή ελλιμενισμού σκαφών μήκους 8 έως 12 μέτρα. Οι υποδομές που προβλέπονται τόσο στη θαλάσσια όσο και στη χερσαία ζώνη του τουριστικού λιμένα Ναυπλίου, αφορούν στη λειτουργία και διαχείριση των θέσεων ελλιμενισμού μόνιμων, διερχόμενων σκαφών, των βασικών και πρόσθετων υπηρεσιών των εμπορικών χρήσεων που θα αναπτυχθούν στην χερσαία περιοχή, καθώς και του αντίστοιχου χώρου στάθμευσης.