Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες αποκατάστασης της Διώρυγας της Κορίνθου, που συμβάλλουν στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.
Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης στη Διώρυγα της Κορίνθου. Οι εργασίες είχαν διακοπεί από την 1η Ιουνίου 2023 έως και τις 30 Σεπτεμβρίου λόγω της τουριστικής περιόδου, και ξεκίνησαν πάλι στις αρχές Οκτωβρίου μπαίνοντας στο τελικό στάδιο ώστε η Διώρυγα να επανέλθει σε κανονική λειτουργία τον Φεβρουάριο του 2024.
Οι κατασκευαστικές παρεμβάσεις και έργων στήριξης στη Διώρυγα κρίθηκαν αναγκαίες μετά από σειρά κατολισθήσεων. Την εκπόνηση του έργου «Μελέτη και κατασκευή του έργου αποκατάστασης ζημιών στα πρανή της Διώρυγας Κορίνθου», προϋπολογισμού 34 εκατ. ευρώ ανέλαβε η ΑΚΤΩΡ (IΝΤΡΑΚΑΤ), τον Δεκέμβριο του 2021.
Ποιες φάσεις ανακατασκευής προηγήθηκαν
Η πρώτη φάση που αφορούσε στην άρση επικινδυνότητας ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2022. Από τον Οκτώβριο του 2022 πήρε σειρά η δεύτερη φάση του έργου που αφορούσε στην κατασκευή πασσαλότοιχου για την προστασία των πρανών στη θάλασσα.
Από τα σημαντικότερα έργα
Η Διώρυγα της Κορίνθου αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της σύγχρονης Ελλάδας, που διαδραμάτισε καταλυτικό ρόλο για το εμπόριο της Μεσογείου.
Το συνολικό μήκος της Διώρυγας ανέρχεται στα 6.343 μέτρα, εκ των οποίων τα 540 μέτρα καταλαμβάνουν οι προλιμένες Ισθμίας και Ποσειδωνίας. Η αφετηρία μετρήσεως βρίσκεται στον άξονα της Διώρυγας σε σταθερό σημείο 83 μέτρα από τους λιμενοβραχίονες Ποσειδωνίας και τελειώνει σε σημείο του άξονα 40 μέτρα από το λιμενοβραχίονα Ισθμίας.
ΠΗΓΗ carandmotor.gr