Η ημέρα είναι σίγουρα σημαντική για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας με αφορμή της υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης και τη νέα εποχή στην οποία μπαίνει. Ωστόσο είναι εξίσου σημαντική γιατί επιτέλους αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα με το να βρει κανείς… νερό να πιει στους χώρους του αερολιμένα σε ένα απολύτως λειτουργικό -καθημερινά- αεροδρόμιο. Με την πρωτοβουλία λοιπόν του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, του Προέδρου του Βαγγέλη Ξυγκώρου, την ευγενική χορηγία της μεσσηνιακής εταιρείς εμφιαλωμένου νερού “Ανδανία” και την συνδρομή της ΤΕΜΕΣ του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου τοποθετήθηκαν σήμερα στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας οι ψύκτες στην αίθουσα υποδοχής για την παροχή ΔΩΡΕΑΝ νερού στους τουρίστες που καθημερινά μετακινούνται. Μια κίνηση που αμέσως μόλις έγινε αντιληπτή έγινε δεκτή με ανακούφιση από τους εργαζόμενους και από τους τουρίστες και σίγουρα έρχεται επιτέλους να διαφοροποιήσει κατά πολύ την εικόνα που επικρατούσε και να επαναφέρει την κανονικότητα στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
