Παρασκευή
29
Μάρτιος
TOP

Eurovision 2022: Μπάχαλο στην Ιταλία – Κλάταρε… η σκηνή, αγανακτισμένες οι χώρες

Με πολλά τεχνικά προβλήματα άρχισε η περίοδος της Eurovision 2022 στο Τορίνο, αφού οι Ιταλοί έμειναν με… μισή σκηνή.

Πολλά μας έταξαν για τη φετινή Eurovision οι Ιταλοί, αλλά τελικά φαίνεται πως -μέχρι στιγμής- διοργανώνουν έναν μέτριο θεσμό, με πολλά τεχνικά προβλήματα και καθυστερήσεις, γεγονός που έχει δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση στις αποστολές των χωρών.

Το σημαντικότερο πρόβλημα αφορά τον κινητικό “ήλιο” που υπάρχει στο πίσω μέρος της σκηνής, ο οποίος αντί να κινείται και να αλλάζει πλευρές, έχει μείνει στάσιμος και παραμένει μαύρος.

Σύμφωνα με ανακοίνωση των διοργανωτών ένα τεχνικό πρόβλημα έχει ακινητοποιήσει τον “ήλιο” και το πρόβλημα δεν είναι δυνατόν να επιλυθεί, βυθίζοντας στο σκοτάδι τις εμφανίσεις των χωρών.

Eurovision 2022: Το σατιρικό βίντεο με την… έκρηξη του “ήλιου” στη σκηνή

Την ίδια ώρα, προβλήματα υπάρχουν τόσο με τον ήχο, όσο και με τα πλάνα, τα οποία από τις πρώτες εικόνες δείχνουν να μην είναι τόσο εντυπωσιακά.

Ευτυχώς, η Ελλάδα δεν επέλεξε να βασίσει την παρουσίαση του τραγουδιού στον “ήλιο” και γλύτωσε από τη… μαυρίλα.

Υπενθυμίζεται ότι η χώρα μας πραγματοποίησε το απόγευμα της Τετάρτης την δεύτερη πρόβα της, με τα σχόλια των eurofans να είναι ιδιαιτέρως θετικά.

Η Αμάντα Γεωργιάδη πραγματοποίησε τη δεύτερη πρόβα της με επιτυχία και μέσα από τον ogaegreece έγιναν γνωστές οι λεπτομέρειες της σκηνικής παρουσίας της νεαρής ερμηνεύτριας, αλλά και τα σκηνοθετικά ευρήματα που θα παρακολουθήσουμε για πρώτη φορά στον Α ημιτελικό την Τρίτη (10/05).

Η Αμάντα Γεωργιάδη φοράει το ίδιο μακρύ, ασημί-λευκό φόρεμα που είδαμε και στην πρώτη τεχνική πρόβα, που έχει την υπογραφή της σχεδιάστριας Σήλιας Κριθαριώτη.

Ξεκινά να τραγουδά με κλειστά μάτια που τα ανοίγει μετά από λίγα δευτερόλεπτα. Στο κουπλέ βλέπουμε τρία κοντινά πλάνα στο πρόσωπό της. Στο πρώτο ρεφραίν η κάμερα απομακρύνεται και βλέπουμε να κάθεται σε μια μπλε καρέκλα από την οποία και σηκώνεται στη συνέχεια.

Στο δεύτερο κουπλέ πηγαίνει στο αριστερό μέρος της σκηνής. Βλέπουμε πολλές καρέκλες που δίνουν την αίσθηση ότι λιώνουν και βυθίζονται μέσα στη σκηνή- “θάλασσα”. Στα γραφικά βλέπουμε επίσης τις φιγούρες ενός ζευγαριού που χορεύει.

Στη γέφυρα του τραγουδιού βλέπουμε την Αμάντα να γονατίζει για λίγο και ένα πανοραμικό πλάνο με τις καρέκλες.

Στο τέλος του τραγουδιού βρίσκεται στην άκρη της σκηνής και λευκές δέσμες φωτός λούζουν τη σκηνή. Φωνητικά και εκφραστικά, όπως αναφέρεται στο ogaegreece ήταν πάρα πολύ καλή πραγματοποιώντας μια εμφάνιση στην οποία ήχος και εικόνα εναρμονίζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ιδιαίτερα θερμή ήταν και η ανταπόκριση στο press center.

πηγη: News247.gr