Τρίτη
24
Δεκέμβριος
TOP

Facebook: Σταματά το λανσάρισμα σε νέα προϊόντα εξαιτίας του #facebookblackout

Δεύτερες σκέψεις βάζουν «φρένο» στο λανσάρισμα νέων προϊόντων του Facebook, καθώς τα τελευταία γεγονότα με το facebookdown ενδέχεται να επηρεάσουν την εμπορική τους απόδοση, απόφαση η οποία πάρθηκε από τη δίοικηση της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal, η εταιρεία διενεργεί αυτή την περίοδο «αξιολογήσεις φήμης» που θα την βοηθήσουν να αποφασίσει αν τα εν λόγω προϊόντα θα είναι εκτεθειμένα σε δημόσιες επικρίσεις. Επιπλέον, οι αξιολογήσεις χρησιμεύουν για να εξασφαλιστεί ότι τα νέα προϊόντα δεν θα έχουν αρνητική επίδραση στις νέες ηλικίες.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η εταιρεία έχει δημιουργήσει και μία εσωτερική ομάδα που ασχολείται με την ανάλυση εσωτερικών ερευνών για θέματα που θα μπορούσαν να βλάψουν την εικόνα της εταιρείας εάν διέρρεαν.

Από την πλευρά της αμερικανικής εταιρείας, το μοναδικό σχόλιο σχετικά με το δημοσίευμα ήταν ότι η Facebook «εργάζεται για την καλύτερη κατανόηση των εσωτερικών ερευνών που διεξάγει».

Το δημοσίευμα έρχεται αφού το Instagram (ιδιοκτησίας Facebook) ανακοίνωσε ότι ακυρώνει την παιδική εκδοχή της εφαρμογής, στον απόηχο των όσων δημοσιοποίησε η Φλόρενς Χόγκεν, πρώην στέλεχος της εταιρείας. Δηλαδή, έγγραφα που αποδεικνύουν ότι υπήρχε εσωτερική έρευνα που έδειχνε ότι το Instagram έβλαπτε την ψυχική υγεία κοριτσιών εφηβικής ηλικίας.

Μάλιστα η Χόγκεν κατέθεσε ενώπιον Επιτροπής του Κογκρέσου καταθέτοντας ότι θα είναι «ειλικρινώς έκπληκτη» εάν η Facebook δεν συνεχίσει να εργάζεται στην ανάπτυξη του Instagram Kids.

Σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε το πρώην στέλεχος της εταιρείας, το Facebook έχει κάνει ρουτίνα να επιλέγει το «κέρδος έναντι των ανθρώπων». Ενώ κατέληξε ότι υπάρχει η ανάγκη για ομοσπονδιακή ρύθμιση που θα επιβλέπει το Facebook όπως και τις υπόλοιπες διαδικτυακές πλατφόρμες.

ΠΗγΗ