Στα 6.000 ευρώ τον χρόνο από 300 ευρώ τον μήνα θα υπολογίζεται στο εξής το αφορολόγητο για τα φιλοδωρήματα
Σε 6.000 ευρώ τον μήνα αυξάνεται το αφορολόγητο όριο για τα φιλοδωρήματα που λαμβάνουν οι μισθωτοί μέσω ηλεκτρονικών πληρωμών, από 300 ευρώ μηνιαίως σε 6.000 ευρώ ετησίως από το φορολογικό έτος 2026 ήτοι από τα 300 στα 500 τον μήνα για όσους εργάζονται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Η σημαντικότερη αλλαγή είναι ότι το αφορολόγητο θα υπολογίζεται πλέον σε ετήσια και όχι σε μηνιαία βάση, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της εποχικής εργασίας, ιδιαίτερα στην εστίαση, τον τουρισμό και γενικότερα στους κλάδους παροχής υπηρεσιών.
Η νέα ρύθμιση για τα φιλοδωρήματα
Σχετική ανάρτηση έκανε ο πρωθυπουργός Κυρικάκος Μητσοτάκης αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι αν άποιος δουλεύει σεζόν, ο υπολογισμός θα γίνεται πλέον σε ετήσια βάση και έτσι, για παράδειγμα, αν κάποιος εργάζεται 6 μήνες τον χρόνο, το αφορολόγητο αυξάνεται στα 1.000 ευρώ, πρακτικά υπερτριπλασιάζεται.
Η νέα ρύθμιση θα ψηφιστεί άμεσα, αλλά τίθεται σε εφαρμογή με αναδρομική ισχύ από 01.01.2026. Άρα καλύπτει και όλη την περίοδο του φετινού καλοκαιριού.
Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του ot.gr πατώντας ΕΔΩ.