Πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ επιβλήθηκε στην 60χρονη οδηγό που κατηγορείται ότι παρέσυρε και συνέθλιψε τη μικρόσωμη σκυλίτσα στη Γαστούνη.
Σύμφωνα με το pelop.gr το πρόστιμο επιβλήθηκε από τον διοικητή του αστυνομικού τμήματος Πηνειού και σύμφωνα με τους δικηγόρους της 60χρονης θα καταθέσουν έγγραφες αντιρρήσεις και στη συνέχεια θα προσφύγουν στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Πύργου.
Η μικρόσωμη ηλικιωμένη Σίσσυ ζούσε για αρκετά χρόνια στην περιοχή όπου την σκότωσαν, έχοντας φροντίδα από τους κατοίκους.
Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του thetoc.gr πατώντας ΕΔΩ.