Generation Z ή γενιά Z. Οι διάδοχοι των millennials μεγάλωσαν και διεκδικούν τον δικό τους χώρο.
Σύμφωνα με το ερευνητικό κέντρο Pew, στην Generation Z ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μετά το 1996 και είναι πλέον 22 ετών. Μπορεί να είναι η γενιά που μεγάλωσε μέσα στα social media και τα smartphones και να μην μπορεί να ζήσει χωρίς αυτά, αλλά είναι αυτή που προτιμά την ανθρώπινη επαφή.
Η Gen Ζ είδε τους γονείς της να χάνουν τη δουλειά τους και γι’ αυτό έγινε πιο επινοητική με τη δική της πορεία, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και «τρέχοντας» τις δικές της ιδέες. Ερευνα από τους Ντέιβιντ και Τζόναχ Σπίλμαν διαπίστωσε πως το 69% της Generation Z προτιμά έναν ιδιωτικό χώρο εργασίας από ένα ανοικτό γραφείο. Πάνω απ’ όλα, όμως, είναι ενθουσιασμένη να ενταχθεί στον πραγματικό κόσμο και πρόθυμη να αποδείξει την αξία της.
Τι θέλει από τους εργοδότες της η Gen Z;
Παροχή κατάλληλων κινήτρων
Η Gen Z δεν ποντάρει στα χρήματα όπως οι millennials. Θέλουν να σηκώσουν τα μανίκια και να εργαστούν, έχοντας άμεσο αποτέλεσμα.
Οι εργοδότες χρειάζεται να επικοινωνήσουν μαζί τους και να τους μιλήσουν για τους στόχους της εταιρείας. Να τους παρέχουν σαφείς δρόμους προόδους, δείχνοντάς τους τον δρόμο της επιτυχίας.
Μιλήστε τους αυτοπροσώπως
Για μια γενιά που μεγάλωσε στο Διαδίκτυο, η επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο είναι προτιμητέα, καθώς την βρίσκουν εκπληκτική. Η Millennial Branding αναφέρει ότι το 53% της Gen Z προτιμά προσωπικές συνομιλίες, ακόμη και μέσω βιντεοκλήσης.
Μην νομίζετε, όμως, πως η τεχνολογική εξοικείωση αποτελεί και προτίμησή τους. Οι εργοδότες μπορούν να προσκαλέσουν τους νέους υπαλλήλους σε συναντήσεις, κάνοντάς τους να αισθανθούν μέλη της ομάδας.
Ακούστε τα σχόλιά τους
Η γενιά αυτή είναι αρκετά ανήσυχη και ειλικρινής, οπότε μια απάντηση τύπου: «Δεν λειτουργούμε εμείς έτσι», μπορεί να τους αποθαρρύνει. Ακούστε τι έχουν να σας πουν καθώς μπορεί να προσφέρουν μια νέα οπτική, βοηθώντας στην αποτελεσματικότητα της εταιρείας.
Να είστε σαφείς
Μακριά από το ελεγχόμενο περιβάλλον των σχολών και της γονικής καθοδήγησης, οι περισσότεροι νέοι εργαζόμενοι βρίσκονται απροετοίμαστοι σε έναν χώρο ασφαλίσεων και επενδύσεων.
Μην τους γεμίζετε με συνεχείς πληροφορίες, τις οποίες δεν κατανοούν, αλλά δώστε τους χώρο και χρόνο να καταλάβουν. Προσφέρετε καθοδήγηση μέσω φορέων HR για να πάρουν τις απαντήσεις που χρειάζονται.
Φωτογραφίες: Unsplash
Πηγή: iefimerida.gr