Πέμπτη
12
Δεκέμβριος
TOP

Η καμπάνια του ΕΟΤ συστήνει τη νέα τάση στα ταξίδια, το Greekend

Το σαββατοκύριακο μετονομάζεται από weekend σε greekend, στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ, που εστιάζει στο πώς οι μεγάλες ελληνικές πόλεις μπορούν να αποτελέσουν ιδανικό προορισμό για σύντομες αποδράσεις.

«Greekend: End your week like a Greek», είναι το κεντρικό σύνθημα της νέας καμπάνιας, για ένα «αυθεντικό ελληνικό σαββατοκύριακο» στις μεγάλες πόλεις της χώρας. Στόχος του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού είναι να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις» και «οι πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend».

Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. «Το greekend» είναι η απάντηση. Ένα συνηθισμένο ελληνικό σαββατοκύριακο, συνεχίζει, ξεκινά με καφέ, λίγο φαγητό και περιλαμβάνει διασκέδαση, ήλιο, θάλασσα, ψώνια, κρασί, φλερτ, τέχνη, μπαρ και μουσική.

Το βίντεο περιλαμβάνει πλάνα από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, που «επανασυστήνονται στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο “ζωντανό” city-break».

Η νέα καμπάνια- της οποίας το δημιουργικό και η παραγωγή αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού- αρχικά θα έχει διάρκεια σχεδόν δύο μήνες. Σε πρώτη φάση θα προβληθεί σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Στόχος είναι να καθιερωθεί το «concept greekend» και να εμπλουτιστεί η καμπάνια με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο city break.

Πηγή: ligo.gr