Παρουσία τοπικών, πολιτικών και στρατιωτικών αρχών πραγματοποιήθηκαν σήμερα οι εορταστικές εκδηλώσεις στον Αλμυρό για τη συμπλήρωση 200 χρόνων από τη Μάχη της Βέργας.
Παρόντες βρέθηκαν κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής οι οποίοι ακολούθησαν τη λιτάνευση της ιερής εικόνας με προορισμό των μνημείο των ηρώων πεσόντων, όπου τελέστηκε δοξολογία και κατάθεση στεφάνων. Την ίδια ώρα, ξεχωριστή ήταν η συμβολή μαθητών οι οποίοι απήγγειλαν ποιήματα για την ημέρα.