Καθώς ο ανταγωνισμός στις πλατφόρμες streaming έχει πάρει “φωτιά”, το Netflix επιστρατεύει μειώσεις σε συνδρομές για να προσελκύσει περισσότερους χρήστες. Ποιες χώρες αφορά.
Οι τιμές μειώθηκαν σε περιοχές της Ασίας, της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της υποσαχάριας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής.
Καθώς το κόστος ζωής αυξάνεται διαρκώς, τα νοικοκυριά προχωρούν σε περικοπές ενώ παράλληλα το Netflix βρίσκεται αντιμέτωπο με αυξημένο ανταγωνισμό από αντίστοιχες πλατφόρμες.
Οι χώρες στις οποίες μειώθηκαν οι συνδρομές περιλαμβάνουν τη Μαλαισία, την Ινδονησία, την Ταϊλάνδη, τις Φιλιππίνες, την Κροατία, τη Βενεζουέλα, την Κένυα και το Ιράν, όπως αναφέρει το BBC.
Οι μειώσεις αφορούν ορισμένα πακέτα, με τις συνδρομητικές χρεώσεις να μειώνονται στο μισό σε ορισμένες περιπτώσεις.
Η εταιρεία δεν αναφέρθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο ή τις ΗΠΑ ως χώρες στις οποίες μείωσε τις τιμές της.
Περιορισμοί σε όσους μοιράζονται συνδρομές
Το Netflix, το οποίο δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες, έχει αντιμετωπίσει αυξημένο ανταγωνισμό από πλατφόρμες όπως η Amazon, η HBO και η Disney.
Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν 3,4% χαμηλότερα στη Νέα Υόρκη την Πέμπτη (23/02), αφού η Wall Street Journal ανέφερε πρώτη την ιστορία.
Πέρυσι, η εταιρεία μείωσε εκατοντάδες θέσεις εργασίας και λάνσαρε μια φθηνότερη επιλογή streaming με διαφημίσεις, καθώς πάλευε να αυξήσει το μερίδιό της στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά streaming.
Η εταιρεία επίσης στοχεύει και κατά των ατόμων που μοιράζονται τη συνδρομή τους. Το Netflix εισήγαγε όρια στην κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης σε περισσότερες χώρες νωρίτερα αυτό το μήνα. Πλέον απαιτείται από τους πελάτες να πληρώνουν επιπλέον χρέωση αν θέλουν να μοιράζονται τη συνδρομή τους φίλοι και συγγενείς που δεν ζουν μαζί τους.
Εκστρατεία προσέλκυσης νέων συνδρομητών
Τον Ιανουάριο, ο συνδιευθύνων σύμβουλος της Netflix Γκρεγκ Πίτερς περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο σχεδίαζε να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές.
“Θέλουμε να διευρύνουμε ακόμη περισσότερο αυτό το φάσμα, καθώς προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε περισσότερα μέλη σε όλο τον κόσμο και προσπαθούμε να προσφέρουμε την κατάλληλη αξία σε αυτά τα διαφορετικά σημεία τιμών”, δήλωσε ο κ. Peters.
Το περασμένο καλοκαίρι, το Netflix αποκάλυψε ότι είχε χάσει σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές μεταξύ Απριλίου και τέλους Ιουνίου, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι αποφάσισαν να εγκαταλείψουν την υπηρεσία.
Ωστόσο, τον Ιανουάριο η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των συνδρομητών είχε κάνει άλμα στο τέλος του 2022.
πηγη News 24/7