Το «Love is blind» (Έρωτας είναι τυφλός) αποτελεί μια τετριμμένη κοινοτοπία – και ταυτόχρονα μια εθιστική εκπομπή του Netflix. Αποτελεί επίσης τη μεγάλη αλήθεια για όσους προγραμματίζουν ραντεβού, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα από χρήστες του Match.
Σχεδόν οι μισοί, το 49%, από τους 5.000 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι έχουν ερωτευτεί κάποιον που αρχικά δεν τους έλκυε. Πριν από δέκα χρόνια, μόνο το 38% των ερωτευμένων έλεγε το ίδιο.
Τα χαρακτηριστικά που αναζητούν οι singles δεν έχουν καμία σχέση με την εμφάνιση.
Τα πέντε κορυφαία χαρακτηριστικά που θέλουν οι singles σε έναν πιθανό σύντροφο, σύμφωνα με τα δεδομένα του Match, είναι:
- Το 94% των ερωτευμένων θέλουν κάποιον στον οποίο μπορούν να εμπιστευτούν και να αφεθούν
- Το 92% των ερωτευμένων θέλουν κάποιον που νιώθει άνετα να επικοινωνεί με τα θέλω και τις ανάγκες του
- Το 92% των ερωτευμένων θέλουν κάποιον συναισθηματικά ώριμο
- Το 92% των ερωτευμένων θέλουν κάποιον που μπορεί να τους κάνει να γελάσουν
- Το 89% των ερωτευμένων θέλουν κάποιον που νιώθει άνετα με τη σεξουαλικότητά τους
- Η καλή ψυχική υγεία υπερισχύει της καλής εμφάνισης
Και άλλα δεδομένα επιβεβαιώνουν ότι αυτοί που αναζητούν μία γνωριμία δίνουν προτεραιότητα στην καλή ψυχική υγεία έναντι της εμφάνισης.
Το 93% των χρηστών στο Hinge, το οποίο ανήκει στο Match, προτιμούν να βγαίνουν ραντεβού με κάποιον που είναι συναισθηματικά ευάλωτος, σύμφωνα με τα δεδομένα του Hinge. Τους ενδιαφέρει περισσότερο αυτό από την εξωτερική εμφάνιση, όπως το ύψος ή το εισόδημα.
Θέλουν συγκεκριμένα να ακούσουν για τις αξίες και τα συναισθήματα ενός πιθανού συντρόφου, καθώς και τις ελπίδες και τους φόβους για μια σχέση.
Η πλειονότητα του 97% των single θέλουν να βγουν ραντεβού με κάποιον που φροντίζει την ψυχική του υγεία και το 86% λέει ότι είναι πιο πιθανό να πάει σε δεύτερο ραντεβού με κάποιον που ανέφερε ότι πηγαίνει σε θεραπεία στο πρώτο ραντεβού.
Πολύ χαμηλότερα στη λίστα, κάτω από όλα αυτά τα χαρακτηριστικά βρίσκεται η φυσική έλξη: το 86% των συμμετασχόντων εκτιμούν την εμφάνιση σε έναν πιθανό σύντροφο, σύμφωνα με τα δεδομένα του Match.
ΠΗΓΗ moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC