Με τις πρώτες ασφαλτοστρώσεις υποδέχθηκε το Φθινόπωρο το έργο για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος ενώ η συνολική πρόοδος του έργου έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με τον περασμένο Μάιο. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες η συνολική πρόοδος του έργου έχει φτάσει το 20,69% από το 14% που ήταν τον περασμένο Μάιο.
Η πρόβλεψη που υπάρχει είναι πως μέχρι το τέλος του έτους θα έχει ξεπεραστεί το 25% και πως ενδέχεται να πιάσει και το 40% μέχρι την ερχόμενη Άνοιξη. Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει και η πρόοδος ανά τμήμα του υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομου μετά από 1,5 έτος εργασιών. Να θυμίσουμε πως η έναρξη των έργων έγινε στο τέλος Μαρτίου του 2022. Το πιο προχωρημένο τμήμα είναι το Γαστούνη-Πύργος που έφτασε στα τέλη Αυγούστου το 34% από 26% τον περασμένο Μάιο.
Αυξημένη πρόοδο σε σχέση με τον Μάιο παρουσίασαν και τα άλλα δύο τμήματα του αυτοκινητόδρομου. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο τμήμα που κατασκευάζει η ΑΒΑΞ από το Μιντιλόγλι μέχρι τα Καραίικα έφτασε το 17% από 13%, ενώ στο δεύτερο τμήμα που κατασκευάζει η ΑΚΤΩΡ από τα Καραίικα μέχρι την Γαστούνη η πρόοδος ανέβηκε στο 13,5% από το 7%.
Οι ασφαλτοστρώσεις
Στις αρχές Σεπτεμβρίου στο εργοτάξιο του τμήματος Γαστούνη-Πύργος ξεκίνησαν και οι πρώτες ασφαλτοστρώσεις, οι πρώτες στα 75 χιλιόμετρα του έργου. Αυτες έπεσαν στην περιοχή της Αμαλιάδας σε μήκος περίπου 2 χιλιομέτρων. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθούν και να συνεχιστούν σε περισσότερα τμήματα του υπό κατασκευή άξονα.
Τα χαρακτηριστικά του νέου αυτοκινητόδρομου
Ο νέος αυτοκινητόδρομος προβλέπεται με τετράϊχνη διατομή πλάτους 21,30μ (χωρίς τις πλευρικές διαμορφώσεις) αποτελούμενη από 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 14μ (4×3,50μ), Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης συνολικού πλάτους 4,60μ (2×2,30μ), λωρίδες ασφαλείας στην κεντρική νησίδα συνολικού πλάτους 2,10μ (2×1,05μ), κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο τύπου New Jersey πλάτους 0,60μ και ύψους 0,80μ.