Με την έναρξη από τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου εφαρμογής των έκτακτων μέτρων που προβλέπει η κοινή υπουργική απόφαση για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περαιτέρω περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVΙD-19, αλλάζει και ο τρόπος με τον οποίο οι πολίτες θα μπορούν να εισέρχονται στις υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας.
Ειδικότερα με την εφαρμογή των προβλεπόμενων μέτρων εισόδου στις δημόσιες υπηρεσίες του Διοικητηρίου Καλαμάτας και τις υπόλοιπες υπηρεσίες της ΠΕ Μεσσηνίας, οι πολίτες θα πρέπει υποχρεωτικά να επιδείξουν τα κατωτέρω έγγραφα:
- Πιστοποιητικό εμβολιασμού ή
- Πιστοποιητικό νόσησης (διάρκειας έως 180 ημερών) ή
- Βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου για κορωνοϊο covid-19 (PCR 72 ωρών ή rapid test αντιγόνου 48 ωρών)
- Οι ανήλικοι, από τεσσάρων (4) έως δέκα επτά (17) ετών μπορούν να προσκομίζουν εναλλακτικά δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test 24 ωρών).
Τα παραπάνω πιστοποιητικά επιδεικνύονται είτε εκτυπωμένα από το πληροφοριακό σύστημα www. gov.gr, είτε ηλεκτρονικά μέσω κινητής συσκευής, στη συνέχεια ελέγχονται μέσω ειδικής εφαρμογής ενώ παράλληλα διενεργείται και έλεγχος ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα κλπ.) του κατόχου του πιστοποιητικού.
Ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας κ. Στάθης Αναστασόπουλος σε δηλώσεις του συνέστησε στους πολίτες, που επιθυμούν να επισκεφτούν τις υπηρεσίες της ΠΕ Μεσσηνίας και προς αποφυγή ταλαιπωρίας τους, να φροντίσουν να εφοδιαστούν με τα απαραίτητα έγγραφα, ενώ τόνισε χαρακτηριστικά ότι ο στόχος όλων των ενεργειών μας είναι ο περιορισμός της διασποράς του ιού και η προστασία της δημόσιας υγείας.