Πέμπτη
5
Δεκέμβριος
TOP

Σε ποια προϊόντα γίνονται οι μεγαλύτερες προσφορές στα σούπερ μάρκετ – Γιατί ανεβαίνει η κατανάλωση

Με το «όπλο» των προσφορών παρά πόδας συνεχίζουν να επιχειρούν βιομήχανοι, εισαγωγείς και αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αφού η αλλαγή στο καταναλωτικό μοτίβο λόγω της ακρίβειας δεν τους αφήνει περιθώρια χαλάρωσης.

Εξ ου και ένα στα τέσσερα προϊόντα στα ράφια της οργανωμένης λιανικής πωλούνται υπό το καθεστώς κάποιας προωθητικής ενέργειας, με το ποσοστό τους επί των συνολικών πωλήσεων να εμφανίζεται αυξημένο σε σχέση με πέρσι.

Γιατί ενισχύεται η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ

Άλλωστε στις προσφορές και στη μεγέθυνση της ιδιωτικής ετικέτας οφείλεται κυρίως η μεγαλύτερη αύξηση του όγκου πωλήσεων σε σχέση με την αξία πωλήσεων, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Circana για το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2024.

Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του www.in.gr πατώντας ΕΔΩ