Η πρόσφατη έρευνα της ΕΥ Ελλάδoς (Εrnst & Young) Future Consumer Index 2024, δίνει οδηγίες στις επιχειρήσεις για το πώς να προσεγγίσουν τους καταναλωτές, έχει όμως και μια δεύτερη ανάγνωση.
Αποδεικνύει ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα παραμένει σταθερά κλονισμένη, αλλά και ότι η οικονομική αβεβαιότητα και δυσπραγία των νοικοκυριών όχι μόνο δεν αμβλύνεται, αλλά βαθαίνει επικίνδυνα. Καταρρέει έτσι ο ισχυρισμός της κυβέρνησης ότι τα μέτρα κατά της ακρίβειας αποδίδουν, αφού οι πολίτες δεν φαίνεται να το συμμερίζονται.
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του in.gr πατώντας εδώ