Κυριακή
16
Ιούνιος
TOP

Σιδηρόδρομος: Ομαλοποίηση στην εφοδιαστική αλυσίδα – Στοίχημα η βελτίωση των υποδομών

Τα τραίνα σφυρίζουν ξανά, τα εμπορεύματα φεύγουν για τον προορισμό τους, η αγορά ανακουφίζεται, ο σιδηρόδρομος όμως κινδυνεύει με εκτροχιασμό με τις κηλίδες στην αξιοπιστία του να προβληματίζουν την αγορά και τους εμπλεκόμενους στην εφοδιαστική αλυσίδα. Οι τεράστιες ζημιές που προκάλεσε η κακοκαιρία Daniel στον βασικό άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης έκοψαν σιδηροδρομικά τη χώρα στα δύο για δεύτερη φορά μετά τα Τέμπη

Η επαναφορά των εμπορευματικών δρομολογίων στις 10 Δεκεμβρίου αποσυμφόρησε τις μεταφορές μετά από σχεδόν τρεις μήνες αλλά το πλήγμα στην αξιοπιστία του σιδηρόδρομου ενδεχομένως να είναι και ανεπανόρθωτο. Η αγορά ήδη βρίσκει εναλλακτικές λύσεις και αν δεν πειστεί πως κάτι αλλάζει δύσκολα θα βάλει τον σιδηρόδρομο ψηλά στις επιλογές της. Μετά το δυστύχημα των Τεμπών, που μπλόκαρε για τρεις εβδομάδες στα δρομολόγια από την Αθήνα προς τη Βόρεια Ελλάδα και την Κεντρική Ευρώπη, οι εμπλεκόμενοι είχαν έτοιμο plan B.

Οι οδοί διαφυγής ώστε να μην εγκλωβιστούν ξανά τα εμπορευματοκιβώτια στα ελληνικά λιμάνια είχαν ήδη βρεθεί και μετά την κακοκαιρία Ντάνιελ τέθηκαν ξανά σε εφαρμογή με τις οδικές μεταφορές να παίρνουν την μερίδα του λέοντος

Όσο λοιπόν τα τραίνα ήταν εκτός λειτουργίας, τα περισσότερα εμπορεύματα που προορίζονταν για τον ελληνικό σιδηρόδρομο δεν περνούσαν από την Ελλάδα, αλλά ταξίδευαν μέσω Ιταλίας, Σλοβενίας και Κροατίας.

Διαβάστε την συνέχεια στο ot.gr