Παρασκευή
20
Μάιος
TOP

Σούπερ μάρκετ: Αύξηση πωλήσεων 1,3% το 2021 – Τι αγόρασαν οι Έλληνες

Με αύξηση πωλήσεων, παρά τις προβλέψεις περί του αντιθέτου, έκλεισε το 2021 για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία ερευνών αγοράς NielsenIQ, ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων σημείωσε αύξηση του τζίρου 1,3% το 2021 σε σύγκριση με το 2020 (σ.σ. τα στοιχεία αφορούν στα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη). Η κατηγορία ειδικά των λεγόμενων ταχυκίνητων προϊόντων (FMCGs) κατέγραψε άνοδο πωλήσεων 0,7% το 2021 σε σύγκριση με το 2020.

Τα προϊόντα Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) ήταν η κατηγορία που κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων το 2021 σε σύγκριση με το 2020, ήτοι 14,9%. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι στα σούπερ μάρκετ δεν υπήρχαν οι ίδιοι περιορισμοί ως προς τη λειτουργία των καταστημάτων σε σύγκριση με τους περιορισμούς στα εξειδικευμένα καταστήματα του λιανεμπορίου…

διαβάστε την συνέχεια στο ρεπορτάζ του www.moneyreview.gr πατώντας εδώ