Νέο κανονισμό εξέδωσε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για τις διαδικασία σχετικά με τις διαδικασίες που αφορούν την εξέταση παραπόνων χρηστών για ταχυδρομικές υπηρεσίες και την επίλυση διαφορών μεταξύ χρηστών και παρόχων ή ανάμεσα σε παρόχους.
Τα κυριότερα σημεία του κανονισμού είναι:
Οι χρήστες πρέπει να απευθύνονται πρώτα στους παρόχους για την επίλυση παραπόνων, εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αποστολής των αντικειμένων. Σε περίπτωση μη επίλυσης, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να απευθύνονται στην ΕΕΤΤ. Επίσης, με τον Κανονισμό καθορίζονται τα απαραίτητα στοιχεία/πληροφορίες που πρέπει να παρέχουν οι χρήστες.
Παράπονα που αφορούν στον ίδιο πάροχο μπορούν να εξετάζονται σε ενιαία βάση από την ΕΕΤΤ, εφόσον είναι εφικτό να ομαδοποιούνται ανά παράβαση και έτος.
Διαβάστε περισσότερα στο δημοσίευμα του www.newmoney.gr πατώντας ΕΔΩ