Τα σοκάκια του ιστορικού κέντρου γέμισαν κόσμο και μελωδίες (video)
Μια ξεχωριστή δράση πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα στα γραφικά σοκάκια του ιστορικού κέντρου της Καλαμάτας, καθώς πολύ σύντομα γέμισαν μελωδίες από την καντάδα που έστησαν οι ωφελούμενοι του του ΚΕ.Φ.Ι.ΑΠ Καλαμάτας, της Β΄ Λέσχης Φιλίας και Αλληλεγγύης του Δήμου Καλαμάτας
Η Β΄ Λέσχη Φιλίας του Δήμου Καλαμάτας έκοψε βασιλόπιτα
Την παραδοσιακή Βασιλόπιτα, έκοψε η Β' Λέσχη Φιλίας, Αλληλεγγύης και Πολιτισμού (πρώην ΚΑΠΗ) του Δήμου Καλαμάτας, την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024, στην αίθουσα εκδηλώσεων που διαθέτει. Στην τελετή κοπής της Βασιλόπιτας παρευρέθη ο Δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος, αιρετοί του Δήμου και πλήθος