“Η Κυβέρνηση φροντίζει για την ισότιμη μόρφωση. Αφήνει ΟΛΟΥΣ τους ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ” αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Συλλόγων Γονέων Δήμου Καλαμάτας.
“Μόνο ως ανέκδοτο θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών και στελεχών του Υπ. Παιδείας ότι η αναγκαστική τηλεκπαίδευση, που ξεκινά από σήμερα σε όλα τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι καθ όλα έτοιμη.
Δεν πρόλαβε να ξεκινήσει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και το σύστημα «έπεσε» με αποτέλεσμα χιλιάδες μαθητές να μην μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα.
Η Κυβέρνηση, χωρίς να έχει εξασφαλίσει τις υποδομές και τον τεχνολογικό εξοπλισμό για κάθε μαθητή ώστε απρόσκοπτα να μπορεί να συμμετάσχει στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ορίζει υποχρεωτική την τηλεκπαίδευση με συνέχεια της διδακτικής ύλης και καταχώρηση απουσιών στους μαθητές.
Αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά πόσο δίκιο είχαν οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί που διεκδικούσαν ουσιαστικά μέτρα για την ασφαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των σχολείων.
Ως Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων του δήμου Καλαμάτας καλούμε το Υπουργείο Παιδείας, επιτέλους, έστω και τώρα, να ακούσει μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς και να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλιστεί η συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.” αναφέρει η σχετική ανακοίνωση μέσω της οποίας η Ένωση καλεί το αρμόδιο υπουργείο
Καλούμε το Υπουργείο να στείλει σχετική εγκύκλιο για μη καταγραφή απουσιών και παράλληλα να προμηθεύσει τον κατάλληλο ηλεκτρονικό εξοπλισμό στους μαθητές. Είναι αυτονόητο ότι η αναβάθμιση του ΠΣΔ και των δυνατοτήτων της τηλεκπαίδευσης, όσο καθυστερεί φέρει την ευθύνη της Κυβέρνησης που τόσους μήνες δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο για τα σχολεία και τη μόρφωση όλων των μαθητών.
Τέλος παραθέτουμε την ¨ομολόγία¨, όπου καταρρίπτουν τις αναφορές τους ότι όλα τα σπίτια σήμερα έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση:
κ. Μητσοτάκης στις 30.4.2020 (λίγο πριν ανοίξουν ξανά τα σχολεία): «Τα παιδιά που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ή που οι υπολογιστές τους δουλεύουν πολύ αργά. Τα παιδιά που μπορεί να έχουν προβλήματα ή εντάσεις στο σπίτι και τα οποία δεν έχουν δυνατότητα ή την υποστήριξη να μπορούν να έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση. Τα παιδιά που πηγαίνουν σε κάποια δημόσια σχολεία, τα οποία ενδεχομένως να μην έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό είναι σε μειονεκτική θέση σε σχέση με τα παιδιά που πηγαίνουν στα ιδιωτικά σχολεία».
Υ.Γ. ακόμα περιμένουμε τα 1.000 Laptop της Περιφέρειας Πελοποννήσου.”