Πρωτοφανής αύξηση σε ετήσια βάση, καταγράφηκε τις τελευταίες ημέρες στα super makrets, λόγω της μαζικής προσέλευσης των καταναλωτών, στο… φόντο του φόβου του κορωνοϊού. Η αύξηση του τζίρου σε 41 κατηγορίες ειδών καθαρισμού – απολύμανσης του σπιτιού είναι 155%, ενώ ακολουθούν με αύξηση του τζίρου κατά 134% οι 45 κατηγορίες προϊόντων ατομικής υγιεινής και με 87% οι 168 κατηγορίες τροφίμων.
Τις τρεις πρώτες εβδομάδες από την εμφάνιση του ιού στη χώρα μας, δηλαδή το διάστημα από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις 15 Μαρτίου 2020, οι πωλήσεις των super makrets κατέγραψαν αύξηση 35,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, με τον τζίρο από 340 βασικές κατηγορίες προϊόντων να πλησιάζει το μισό δισεκατομμύριο, στα 464,76 εκατ. ευρώ, από 341,95 εκατ. ευρώ το 2019.