Ένα βήμα πιο κοντά για να ξαναμπούμε στο επίσημο πρόγραμμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού (βλ Ράλι Ακρόπολης) βρίσκεται η χώρα μας. Στο αθλητικό νομοσχέδιο που πρόκειται να ψηφιστεί σήμερα στη Βουλή φεύγει ακόμα ένα εμπόδιο που είχε ζητήσει η FIA (Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου). Έτσι σύμφωνα με σχετικές διατάξεις που κατέθεσε ο Λευτέρης Αυγενάκης θα μπορούν στο εξής μέλη ΔΣ σωματείων να είναι και στελέχη των αγώνων. Ο υφυπουργός Αθλητισμού έχει ήδη καταβάλει προσπάθειες για να επιστρέψει το Ράλι Ακρόπολης στην Ελλάδα.
Για το πρόγραμμα του 2020 η Ελλάδα έχει μπει στην λίστα των αναπληρωματικών χωρών και το ράλι θα διεξαχθεί στην χώρα μας εάν για κάποιο λόγο η Τουρκία που μια από τις επίσημες χώρες διεξαγωγής, δεν μπορέσει να το οργανώσει. Έχουμε όμως ελπίδες ότι αυτό μπορεί να γίνει κατορθωτό το 2021 και οι φίλοι του είδους να ξαναδούν τους αγαπημένους τους οδηγούς να ξεπερνούν τα όρια στις ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας και της Πελοποννήσου.
Φωτογραφία: Αρχείο Eurokinissi