Σάββατο
23
Νοέμβριος
TOP

Λαμπρόπουλος για Τσίπρα: “Η ώρα του Λαού έφθασε…”

Σκληρή κριτική από τον Γιάννη Λαμπρόπουλο με αφορμή την επίσκεψη και ομιλία Τσίπρα στην Καλαμάτα και τα όσα σημείωσε και για τις υποδομές. Σε γραπτή δήλωση ο πρώην υφυπουργός αναφέρει:

Ο Πρωθυπουργός κ. Αλέξης Τσίπρας επισκέφθηκε χθες την Καλαμάτα και μίλησε σε ένα μικρό ακροατήριο.

Αν και συμπλήρωσαν μαζί με τον μέχρι πρότινος εταίρο του, τον κ.Καμμένο, τέσσερα και πλέον χρόνια στην διακυβέρνηση της χώρας, παρέλειψε να μας πει γιατί :

  • ΔΕΝ προγραμμάτισαν, μελέτησαν, δημοπράτησαν, συμβασιοποίησαν, κύρωσαν στη Βουλή, άρχισαν τις εργασίες, περάτωσαν, παρέδωσαν στην κυκλοφορία, ούτε ένα μέτρο δρόμου, σε όλη την Μεσσηνία.
  • ΔΕΝ κατασκεύασαν τον Οδικό Άξονα, από την Καλαμάτα μέχρι την Πύλο και την Μεθώνη, όταν μάλιστα, υπήρχαν ολοκληρωμένες μελέτες για το Καλαμάτα-Ριζόμυλος, ή σχεδόν έτοιμες, που είχα ξεκινήσει από το 2007 για το τμήμα Ριζόμυλος-Σουληνάρι-Πύλος-Μεθώνη.
  • Δεν έγινε ο δρόμος Τσακώνα-Καλό Νερό, με σχεδόν έτοιμες μελέτες (υπολείπονταν το 2015 μόνον αυτές, για τις γέφυρες, την σήμανση και τα υδραυλικά).
  • Δεν συνέχισαν τον Μάρτιο του 2015, την δημοπράτηση του Άξονα Πύργος-Πάτρα, που θα είχε τελειώσει τώρα, προκειμένου να μπορεί να συμμετάσχει ο φίλος του Εργολάβος, ο παρ΄ολίγον καναλάρχης με τα βοσκοτόπια.
  • Δεν έκαναν την παραμικρή παρέμβαση στον πολύ επικίνδυνο άξονα Καλό Νερό-Πύργος.
  • Δεν πραγματοποίησαν τις δυο δημοπρατήσεις, που είχα εξαγγείλει τον Σεπτέμβριο του 2014 μαζί με την ηγεσία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την αναβάθμιση του Αεροδρομίου της Καλαμάτας, χωρίς μέχρι σήμερα να έχουν κάνει το παραμικρό.
  • Δεν ολοκλήρωσαν το Φιλιατρινό φράγμα, που εμείς είχαμε ξεκινήσει.
  • Δεν διατήρησαν το Κέντρο Νεοσυλλέκτων στην Καλαμάτα και του έβαλαν λουκέτο.
  • Δεν έλαβαν τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να μην καταστραφούν, οι δυο από τις τρεις τελευταίες σοδειές λαδιού και βρώσιμης ελιάς, από τον δάκο.
  • Δεν θυμήθηκαν τους αγρότες μας, που με αυτές τις τιμές, που έφτασαν το πετρέλαιο και τον ΦΠΑ στα αγροτικά εφόδια, αδυνατούν να καλλιεργήσουν τα κτήματά τους.

Ήρθε τώρα πάλι στην Καλαμάτα-προεκλογικά- να μοιράσει ψέματα και να ξαναδώσει υποσχέσεις.

Μεταξύ άλλων, είπε, ότι θα φτιάξει τον δρόμο Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, με ΣΔΙΤ.

Όλες τις συμβάσεις παραχώρησης, που ξεκίνησαν το 2007 και με τις οποίες, έγινε το Τρίπολης-Καλαμάτα, το Κόρινθος-Πάτρα, η Εγνατία Οδός, η Ιόνια Οδός, ο Άξονας Αθήνα-Θεσσαλονίκη, όλες-το τονίζω- ο ΣΥΡΙΖΑ τις καταψήφισε και τις πολέμησε.

Ειδικότερα για το Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη:

Από την ώρα που θα δημοσιευθεί, η πρώτη διαδικασία, που είναι η πρόσκληση ενδιαφέροντος, θα απαιτηθεί πάνω από ένας μήνας για να κατατεθούν οι συμμετοχές-προσφορές, κατασκευαστών και τραπεζών, που θα χρηματοδοτήσουν το έργο.

Αν υπάρξουν, θα χρειασθεί χρόνος, για να αξιολογηθούν και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου, αφού πρώτα εγκριθούν οι περιβαλλοντικές μελέτες, γίνουν διαβουλεύσεις και εξεταστούν οι πιθανές ενστάσεις.

Με δυο λόγια, αν όλα εξελιχθούν καλά, η δημοπράτηση θα πάει για το 2020.  

Δηλαδή, ο κ. Τσίπρας δεν έκανε το παραμικρό τεσσεράμισι χρόνια και ήρθε χθες να μας πει, πως τους δρόμους, θα τους κατασκευάσουν, αυτοί που θα τον διαδεχθούν….

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, για την οποία μας έλεγαν εδώ και δυο χρόνια, κάποιοι Υπουργοί της Κυβέρνησης, ότι είχαν πάρει την έγκριση, αποδείξαμε τότε ότι ούτε καν την είχαν ενημερώσει και μόλις τον περασμένο μήνα, ύστερα πάλι από ερώτηση του Ευρωβουλευτή της ΝΔ κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη, πήραμε την παρακάτω απάντηση :

«Κατά τους τελευταίους δυο μήνες, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) διεξήγαγε συζητήσεις με το Ελληνικό Υπουργείο Μεταφορών και το Υπουργείο Οικονομικών για τα έργα Τσακώνα-Καλό Νερό και Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη. Ζητήθηκε από την ελληνική Κυβέρνηση, να παράσχει συμπληρωματική τεκμηρίωση σχετικά με τα εν λόγω σχέδια, ώστε η ΕΤΕπ να διεξαγάγει την προκαταρκτική της αξιολόγηση, η οποία θα ακολουθείται από λεπτομερή και δέουσα επιμέλεια».

Για το Τσακώνα-Καλό Νερό ακούσαμε πάλι ψέματα και κοροϊδία.

Με την πολιτική του αρμόδιου Υπουργού του κ.Σπίρτζη σε λίγο, που ο κ. Τσίπρας θα φύγει από την εξουσία, σε όλη την Ελλάδα δεν θα δουλεύεται κανένα μεγάλο οδικό έργο.

Τεσσεράμισι χρόνια Τσίπρας και Καμμένος δεν ξεκίνησαν έργα υποδομής, δεν ξεκίνησαν το Ελληνικό, δεν προσέλκυσαν επενδύσεις.

Η ώρα του Λαού έφθασε.