Τρίτη
5
Νοέμβριος
TOP

Ο Μπιλ Γκέιτς υπέρ πρωτοβουλιών όπως το «Greece from Home»

Την άποψη ότι η πανδημία του νέου κορωνοϊού θα μας ωθήσει αναγκαστικά στην ψηφιακή χρήση υπηρεσιών και εφαρμογών εκφράζει ο Μπιλ Γκέιτς απαντώντας μέσω LinkedIn σε ερωτήσεις για την πανδημία και πόσο αυτή θα αλλάξει τις ζωές μας.

Κάνοντας αναφορές στην επόμενη μέρα και στο πώς εκτιμά ότι η ζωή θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια, ο Γκέιτς υποστήριξε ότι «υπάρχουν κάποια πράγματα όπως τα επαγγελματικά ταξίδια που αμφιβάλλω ότι θα γίνονται όπως πριν. Εννοώ ότι θα γίνονται και πάλι, αλλά σε μικρότερο βαθμό».

Εξέφρασε επίσης την άποψη ότι και άλλα πράγματα θα αλλάξουν προς το καλύτερο.

Για παράδειγμα, ο δισεκατομμυριούχος φιλάνθρωπος και ιδρυτής της Μicrosoft, επικαλείται το παράδειγμα της εταιρείας του που είχε εφαρμόσει τις διαδικτυακές συνεδριάσεις μετόχων ακόμη και πριν από το ξέσπασμα του κορωνοϊού. Και ενώ πολλές ακόμη εταιρείες αρχίζουν να υιοθετούν το μοντέλο του, ο Γκέιτς αμφιβάλλει για το κατά πόσο θα ήθελε ο ίδιος να γυρίσει πίσω στην εποχή των συνεδριάσεων με φυσική παρουσία.

Ο Γκέιτς δήλωσε επίσης ότι ενώ νέα λογισμικά θα αναδύονται τα πράγματα θα εξακολουθήσουν να αλλάζουν. «Τι είναι μια εικονική δικαστική αίθουσα»; ρώτησε.«Τι είναι ένα εικονικό νομοθετικό σώμα; Με κάποιους τρόπους, μπορείτε να δημιουργήσετε κάτι που είναι πραγματικά πιο αποτελεσματικό και καλύτερο από αυτό που υπήρχε πριν», σημειώνει.

«Πώς λοιπόν μπορείς να επιστρέψεις στη νέα φυσιολογική κατάσταση πραγμάτων την οποία περιγράφει ο Γκέιτς;, αναρωτιέται ο αρθρογράφος της ιστοσελίδας Inc.com που φιλοξενεί σχετικό άρθρο και επικαλείται μεταξύ άλλων το πρότζεκτ του ΕΟΤ «Greece From Home» που στόχος της είναι να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

«Ας δούμε τον τομέα του τουρισμού. Ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας από τους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από το «Ελλάδα από το σπίτι» (#Greecefromhome), μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google», αναφέρει ο αρθρογράφος.

«Αυτός ο ιστότοπος βασίζεται στις αρχές του μάρκετινγκ περιεχομένου: στη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες. Μέσω βίντεο στο YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να επισκεφθούν αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα ψηφιακά», συμπλήρωσε.

«Αν το κάνετε σωστά, το περιεχόμενό σας ενδέχεται να είναι σε θέση να φέρει έσοδα μέσω διαφημίσεων ή πωλήσεων προϊόντων. Και τουλάχιστον, είναι ένας τρόπος να διατηρείτε επαφή με το ακροατήριό σας έως ότου είναι πρόθυμοι (και ικανοί) να ταξιδέψουν ξανά. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε μία από αυτές τις βιομηχανίες, ελπίζουμε ότι αυτό θα γεννήσει κάποιες ιδέες. Το κλειδί είναι να ανακατευθύνετε τις προσπάθειές σας και να χρησιμοποιείτε το χρόνο σας με σύνεση. Επειδή είναι πιθανόν αυτή η κατάσταση να ήρθε για να μείνει. Οσο ταχύτερα προσαρμόζεστε σε αυτό το δεδομένο, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα της επιχείρησής σας να επιβιώσει και ενδεχομένως να ευδοκιμήσει», πρόσθεσε.

πηγή: kathimerini.gr