Ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση των αιτήσεων για συμμετοχή παιδιών στο πρόγραμμα «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής 2018-19» του ΕΣΠΑ, με σκοπό την παρακολούθηση δραστηριοτήτων στα 11 ΚΔΑΠ του Δήμου Καλαμάτας.
Αρχικά, είχαν καλυφθεί με voucher (αξίες τοποθέτησης) 387 θέσεις και μετά τη διαδικασία της β΄ φάσης των αιτήσεων, έγιναν αποδεκτές αιτήσεις για 143 ακόμη θέσεις με voucher. Συνολικά, οι θέσεις που καλύφθηκαν με voucher ανέρχονται σε 530, έναντι 321 πέρυσι. Επίσης, το ΚΔΑΠΜΕΑ θα λειτουργήσει για την περίοδο 2018 / 2019 με 50 ωφελούμενους, ενώ και πέρυσι ήταν 50 (καλύφθηκε και τις δύο χρονιές η μέγιστη δυναμικότητα).
Λόγω της μεγάλης συμμετοχής στη β΄ φάση των αιτήσεων, οι θέσεις συμπληρώθηκαν στα περισσότερα ΚΔΑΠ αποκλειστικά με παιδιά με voucher. Πέραν αυτών, τα ΚΔΑΠ (πλην του ΚΔΑΠΜΕΑ) του Δήμου Καλαμάτας θα δεχθούν και 120 παιδιά, με κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια, των οποίων οι γονείς είχαν υποβάλει αιτήσεις από τον Ιούνιο. Αυτό κατορθώθηκε μετά από παρεμβάσεις του Δημάρχου, καθώς έγινε αύξηση δυναμικότητας σε 3 ΚΔΑΠ, ώστε να εξυπηρετηθούν όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά, ανάλογα με τις κενές θέσεις.
Σημειώνεται ότι στο Δήμο Καλαμάτας λειτουργούν 11 Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (1ου Δημοτικού Σχολείου, 6ου Δ.Σ., 8ου Δ.Σ., 9ου Δ.Σ., 10ου Δ.Σ., 18ου Δ.Σ., 21ου Δ.Σ., καθώς και των Δημοτικών Σχολείων Λαιΐκων, Ασπροχώματος, Θουρίας, Αρφαρών), όπως και το ΚΔΑΠΜΕΑ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΜΕ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΚΔΑΠ
Σήμερα, Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018, ο Δήμαρχος συναντήθηκε με τους εργαζομένους στα ΚΔΑΠ του Δήμου Καλαμάτας, τους οποίους συνεχάρη για το επίπεδο της λειτουργίας των ΚΔΑΠ, που συνέβαλε στην εντυπωσιακή άνοδο του αριθμού των παιδιών, τα οποία θα τα παρακολουθήσουν. Ο Π. Νίκας εξέφρασε βαθιά ικανοποίηση για την πρόοδο που σημειώνει ο θεσμός αυτός στην Καλαμάτα, ζήτησε δε από τα στελέχη των ΚΔΑΠ να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους, με πρωταρχικό τους μέλημα την αγάπη στο παιδί, χωρίς τα ΚΔΑΠ να θυμίζουν σχολείο. Επίσης, τους συνεχάρη διότι παρά τις μικρές απολαβές τους κάνουν εξαιρετική δουλειά, επισημαίνοντας πως επιτυχία σημαίνει «να μη θέλουν τα παιδιά να φύγουν από το ΚΔΑΠ».