40 νέοι επιχειρηματίες κάτω των 40 ετών αφήνουν το δικό τους αποτύπωμα στην ελληνική και διεθνή επιχειρηματική σκηνή.
Για έκτη συνεχή χρονιά καταρτίσαμε τη λίστα 40 under 40. Τα προφίλ που ακολουθούν περιέχουν 40 ενδεικτικές περιπτώσεις νέων επιχειρηματιών κάτω των 40 ετών που προέρχονται από διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας, φιλοδοξώντας να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα στην ελληνική και διεθνή επιχειρηματική σκηνή.
Από τον χώρο της τεχνολογίας και της ψηφιακής βιομηχανίας μέχρι αυτόν του τουρισμού και της πρωτογενούς παραγωγής, επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε 40 περιπτώσεις που έχουν πολλές διαφορές μεταξύ τους, αλλά τους συνδέει ένα βασικό χαρακτηριστικό: είναι αποφασισμένοι να πετύχουν, αποτελώντας πρότυπο για την επόμενη μέρα της Ελλάδας.
Καινοτομία, εξωστρέφεια, ευελιξία, επιμονή, γνώση, ταλέντο και αισιοδοξία χαρακτηρίζουν και φέτος τους 40 πρωταγωνιστές. Το πιο σημαντικό από όλα, όμως, είναι ότι η νέα γενιά της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα δείχνει το μέλλον, κομίζει νέα κουλτούρα, νέο ήθος, αρχές και αξίες, που περισσότερο από ποτέ έχουν σήμερα ανάγκη η ελληνική οικονομία και η κοινωνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Από το 2004, οπότε η εταιρεία πέρασε και υπό τον έλεγχο της τρίτης γενιάς της οικογένειας, καταγράφει ανοδική πορεία. Το άλμα, άλλωστε, από τη μεταποίηση και την εμπορία σταφίδας στην παραγωγή επώνυμου βαλσάμικου ξιδιού συνέβαλε στην εκτόξευση των πωλήσεων, που πέρυσι διαμορφώθηκαν στα 6,5 εκατ. ευρώ. Τον ίδιο χρόνο η εταιρεία εμφιάλωσε 5.500.000 φιάλες, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της το 75% του τζίρου προήλθε από branded προϊόντα προστιθέμενης αξίας. Παράγει επίσης κρέμα βαλσάμικου, αλλά και μουστάρδα, εξάγοντας σε πάνω από 30 χώρες.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΤΡΙΜΠΑΚΟΥ
Από το 2014 η αύξηση του κύκλου εργασιών της LIÁ Cultivators ανέρχεται σε 90% κατά μ.ο. κάθε χρόνο ενώ, παράλληλα, σαρώνει τα διεθνή βραβεία.
Κορυφαία διάκριση για το LIÁ το 2017, αυτή του καλύτερου ελαιόλαδου Κορωνέικης ποικιλίας στον κόσμο σύμφωνα με το World Evoo Ranking, αφήνοντας πίσω κολοσσούς του κλάδου τόσο από την Ελλάδα όσο και από επιθετικά αναπτυσσόμενες χώρες στο ελαιοκομικό χώρο, όπως η ΗΠΑ και η πολιτεία της Καλιφόρνια , η Αυστραλία, η Χιλή.
Η εταιρεία έχει μηδενικό δανεισμό και επενδύει ετησίως άνω του 50% των κερδών στην σταθεροποίηση και την ανάπτυξή της στις ήδη υπάρχουσες αγορές. Το 92% των πωλήσεων είναι προς το εξωτερικό με κύριες αγορές την Αγγλία, την Ολλανδία, την Ελβετία, την Αμερική, τη Γερμανία και τη Σιγκαπούρη.
ΠΗΓΗ fortunegreece.com