Κυριακή
24
Νοέμβριος
TOP

Τι αποφάσεις πήρε η Περιφέρεια Πελοποννήσου για την τουριστική προβολή της

Ελάχιστη ήταν η δραστηριότητα για τουριστική προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου που παρήγαν μέσα στο 2019 οι αρμόδιες προς τούτο υπηρεσίες της στις κατά τόπους Περιφερειακές Ενότητες, με εξαίρεση την Π.Ε. Κορινθίας.

Η διαπίστωση αυτή προέκυψε σε σύσκεψη που συγκάλεσε σήμερα Τετάρτη 6 Νοεμβρίου στην Τρίπολη ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας, στην οποία εκτός από τον απολογισμό έργου των υπηρεσιών -όπως τα Τμήματα Εμπορίου και Τουρισμού των κατά τόπους Διευθύνσεων Ανάπτυξης- έγινε και η κατάρτιση του σχεδιασμού για την δράση της Περιφέρειας ως προς την τουριστική της προβολή για το 2020.

Στο πλαίσιο αυτό, αποφασίστηκε να ενισχυθεί η κεντρική υπηρεσία της Περιφέρειας και οι δραστηριότητες της προβολής να συντονίζονται κεντρικά από αυτή.

Παράλληλα, ξεκινώντας ήδη από φέτος, θα ξεκινήσει σταδιακά η λειτουργία -με δαπάνη της Περιφέρειας- γραφείων πληροφόρησης τουριστών σε όλες τις έδρες των νομών, τα οποία θα δημιουργηθούν σε συνεργασία με δήμους, επιμελητήρια, και φορείς που ασχολούνται με τον τουρισμό γενικότερα. Μέχρι τώτρα, υπάρχουν μόλις τρία τέτοια γραφεία, στην Καλαμάτα, το Ναύπλιο και τον Ισθμό.

Αποφασίστηκε, επίσης, ότι και το 2020 η δαπάνη της Περιφέρειας για τον τουρισμό θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα με φέτος, ωστόσο αυτή θα κατευθυνθεί σε δραστηριότητες που θα ενισχύσουν την προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Αυτή επιδιώκεται να γίνει μέσω διαδικτύου, μέσω εκδόσεων και μέσω διανομής υλικού προβολής σε USB.

Τέλος, τονίστηκε ότι η Περιφέρεια θα εστιάσει στη συμμετοχή της κυρίως σε εκθέσεις που αφορούν την προβολή μεσογειακών προϊόντων, με κυρίαρχο το κρασί. Για τον σκοπό αυτό θα διατεθούν περί τις 400.000 ευρώ.