Μετά από ένα μεγάλο διάστημα… αφωνίας εμφανίστηκε η ΝΟΔΕ Μεσσηνίας για να τοποθετηθεί επιλέγοντας να εστιάσει στο θέμα της τηλεκπαίδευσης – την στιγμή που για όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν ακουστεί θέσεις – με ανακοίνωση που σχετίζεται με τα ζητήματα που υπάρχουν πανελλαδικά. Διαβάστε:
ΚΑΛΑΜΑΤΑ 20-11-2020
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου τηλεκπαίδευση, για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας μας, στο σύνολο της σχολικής κοινότητας που αγγίζει τα 1,6 εκατομμύρια μέλη. Υπήρξαν πάνω από 39.800 παράλληλες συνεδρίες Γυμνασίων και Λυκείων και πάνω από 55.000 παράλληλες συνεδρίες Νηπιαγωγείων και Δημοτικών σε όλη τη χώρα. Μετά τη λειτουργία των ψηφιακών τμημάτων όλων των Γυμνασίων και Λυκείων ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, ξεκίνησαν τα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία της χώρας, με τη λειτουργία πάνω από 47.000 τμημάτων. Κατά τη διάρκεια του απογευματινού ωραρίου, παρουσιάστηκαν τεχνικά ζητήματα που όμως διορθώθηκαν άμεσα, με αποτέλεσμα η τηλεκπαίδευση να κυλήσει ομαλά σε όλες τις περιοχές της χώρας για όλα τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία.
Αυτό λοιπόν που πετύχαμε σε ότι αφορά την τηλεκπαίδευση από την αρχή της υγειονομικής κρίσης μέχρι σήμερα είναι:
– Αναβάθμιση δημοσίων δικτύων και πλατφορμών ΠΣΔ, e-class, e-me σύγχρονης και νέων, ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας της χώρας-δομές που είχαν αφεθεί στην τύχη τους επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
– Εξασφάλιση πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης δωρεάν για όλα τα σχολεία της χώρας μας.
– Μηδενική χρέωση δεδομένων σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο για την τηλεκπαίδευση.
– Μηδενική χρέωση και για πρόσβαση στην πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης μέσω σταθερού ή κινητού τηλεφώνου.
– Ενίσχυση του εξοπλισμού σχολείων με σχεδόν 90.000 φορητές συσκευές (65.000 από ΕΣΠΑ και 25.000+ από δωρεές), από 4.500 περίπου που παραλάβαμε τον Ιούλιο 2019 από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
– Δημιουργία εκ του μηδενός άνω των 220 μαθημάτων εκπαιδευτικής τηλεόρασης για μαθητές Δημοτικού που προβάλλονται καθημερινά από την ΕΡΤ2.
– Επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
– Οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για εκπόνηση προγραμμάτων εκπαίδευσης εξ αποστάσεως.
Σημειώνεται ότι ένας από τους λόγους που προκρίθηκε το διαφορετικό ωράριο Γυμνασίων/Λυκείων, αφενός, και Νηπιαγωγείων/Δημοτικών αφετέρου, ήταν η διευκόλυνση των οικογενειών που τηλεργάζονται, έχουν ένα ή περισσότερα παιδιά και η εξορθολογισμένη χρήση συσκευών.
Η Ελλάδα με την τηλεκπαίδευση κάνει κάτι που δεν κάνουν πολλές χώρες. Αναπτύσσει μια τιτάνια προσπάθεια που έχει πολλά θετικά αποτελέσματα. Διατηρεί σε επαφή τον μαθητή με τον δάσκαλό του και με τους συμμαθητές του και εξοικειώνει τα παιδιά μας με νέες τεχνολογίες. Προχωράμε και εξελισσόμαστε.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΟΔΕ ΝΔ
ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗΣ